به گزارش روی خط رسانه برنا؛ حامد محضرنیا خواننده مطرح کشور در خصوص مشکلات موسیقی گفت: در حال حاضر مشکلات موسیقی ما در دو بند است؛ یکی دفتر موسیقی وزارت ارشاد و دیگری معاونت موسیقی سازمان صدا و سیما و آن این است که این دو سازمان همدیگر را قبول ندارند. دفتر موسیقی وزارت ارشاد در برهه‌ای از زمان با گرفتن پول مجوز بی حساب و کتاب داد. در نتیجه در درجه اول هر شعری مجوز گرفته و همین باعث شد آثار تخریب کننده‌ای برای گوش مردم ایجاد کند. این کار سلیقه مردم را از بین برد و گوش آنان را به شنیدن آثار سخیف عادت داد. سوال من این است که مسئولان این بخش را چه کسی انتخاب می‌کنند؟! آیا این‌ها صلاحیت انتخاب دارند؟!

این هنرمند در ادامه افزود: مرکز موسیقی صدا و سیما هم اکنون به سمت تواشیح رفته و خواننده‌ها را کنار گذاشته است. زندگی کردن به عنوان هنرمند مجاز موسیقی بسیار سخت است و من به خیلی چیز‌ها نه گفتم، اما اینکه دوستان سلیقه‌ای عمل می‌کنند که کد موزیک ما را در سازمان پاک کنند من این را نمیفهمم.

وی افزود: البته با تمام احترامی که برای گروه تواشیح و سرود قائلم، اما موسیقی پاپ جدا از آن است و جایگزین کردن تواشیح به جای موسیقی پاپ باعث فراری دادن مردم و در نتیجه سوق دادن آنان به موسیقی‌های آن ور آب و در نهایت خراب کردن گوش و سلیقه موسیقیایی آنان می‌شود. متاسفانه با لجبازی کردن فضای موسیقی را خراب کرده اند.

محضرنیا در پایان افزود: در انتخابات شرکت می‌کنم و از نامزد مدنظرم حمایت می‌کنم. وضعیت بسیاری از خواننده‌ها از همه قشر جامعه بدتر است. تنها قشری که از اول کرونا تعطیل بود خواننده‌ها بودند و آنان دل پری دارند. اگر در این وضعیت پولی در می‌آوریم شانسی است و هیچ کس به فکر قشر موسیقی نیست. خواننده‌ای را می‌شناسم که نتوانسته خرج زندگی اش را بدهد و از تهران رفته است و فرد دیگری چهره اش را با عینک و ماسک مخفی کرده و در آژانس کار می‌کند. یکی از ایرادات در حوزه موسیقی آن است که حدود ۱۰ سازمان مختلف در حوزه موسیقی نظر می‌دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان