شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شرایط فروش

شرایط فروش تیگو ۵ توربو اعلام شد – خرداد ۱۴۰۰

شرکت مدیران خودرو اعلام کرده است که از روز شنبه مورخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ فروش ام وی ام تیگو ۵ توربو را آغاز می کند و تنها ۲۴۰ دستگاه از این کراس اوور را با ویژگی های ظاهری جدید به فروش می رساند.

شرایط فروش تیگو ۵ توربو اعلام شد – خرداد ۱۴۰۰

به گزارش منیبان ، ام وی ام ( چری ) تیگو ۵ توربو قیمت ۷۹۰ میلیون تومانی را در کارخانه مدیران خودرو دارد و حدود ۳۸ میلیون تومان گران تر از نسخه دو لیتری تنفس طبیعی است.

تیگو ۵ توربو که با نشان ام وی ام عرضه می شود به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر ۱۴۷ اسب بخار مجهز است که گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را از دور ۱۷۵۰RPM تولید می کند. در تیگو ۵ توربوشارژر همچنان از سیستم انتقال قدرت CVT استفاده می شود، اما در این نمونه جعبه دنده ارتقا پیدا کرده و سری فنی مشابهی به آریزو ۶ دارد. در نسخه جدید این کراس اوور مونتاژی حالت تعویض دنده مصنوعی به ۹ سرعته ارتقا پیدا کرده است.

در تیگو ۵ توربوشارژر از فرمان هیدرولیک خبری نیست و سیستم فرمان پذیری به کمکی برقی ارتقا پیدا کرده است. سانروف ، کروز کنترل، گرمکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک دوکاناله، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سنسور نور، صندلی برقی راننده، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرم و… از جمله ویژگی های این کراس اوور به حساب می آید.

در اولین فروش تیگو ۵ توربو این کراس اوور مونتاژی با خطوط تزئینی قرمز روی بدنه و نشان ۲۰ سالگی مدیران خودرو عرضه می شود و احتمالا در عرضه های بعدی، ظاهر ساده این خودرو در اختیار خریداران قرار می گیرد.