به گزارش برنا، سردار تیمور حسینی جانشین پلیس راهور کشور و عضو هیات رییسه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بعد از بازدید پیست آزادی اظهار داشت: باعث افتخار من است که در هیات رییسه این فدراسیون عضو شدم. به جرات می‌توان گفت اگر هیجان دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی از فوتبال بیشتر نباشد، کمتر هم نیست.

وی افزود: جنس فعالیت این فدراسیون در دو حوزه موتور و ماشین به تعداد آدم‌هایی است که به عنوان کاربر این دو وسیله پرکاربر محسوب می‌شود. هم باید یک نگاه عامه و همگانی به این فدراسیون داشته باشیم هم یک نگاه قهرمانی. ایران این پتانسیل را دارد که در این دو رشته در جهان مطرح شود.

جانشین پلیس راهور کشور ادامه داد: امیدوارم با حضور آقای ناظمی رییس جدید  فدراسیون  که از جنس ورزش و شخصیتی فرهنگی و شناخته شده است و همچنین با کمک همه اعضای هیات رییسه و مجموعه فدراسیون بتوانیم اتفاقات خوبی را برای دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی رقم بزنیم که در آینده اثرات آن کاملا محسوس باشد و یک کار ریشه‌ای انجام دهیم.

سردار حسینی با اشاره به دغدغه‌ها و مشکلات مطرح شده جامعه موتورسواری و اتومبیلرانی توسط رییس فدراسیون گفت: سعی ما در پلیس راهور این است که بتوانیم مشکلات مطرح شده را تا جایی که قوانین به ما اجازه می‌دهد حل کنیم. دغدغه ما این است که ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی از یک انحصار همیشگی خارج شود و مخاطب عام ما نیز بتواند به فراخور شرایطش و وسیله‌ای که در اختیار دارد از امکانات موجود استفاده کند.

وی افزود: تخلیه هیجان یک امر بسیار مهم و ضروری است. اگر نتوانیم هیجان را در یک محیط امن مثل پیست‌های کشور تخلیه کنیم این هیجان‌ها به بزرگراه‌ها انتقال داده می‌شود و منجر به اتفاقات تلخ خواهد شد. تعداد کسانی که به خاطر حوادث موتورسواری در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها دچار مصدومیت و یا فوت می‌شوند متاسفانه عدد قابل توجهی است. دغدغه ما در پلیس راهور این است که با همگانی شدن رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی به حوزه انتظامی کشور‌ نیز کمک کنیم.

جانشین پلیس راهور کشور خاطرنشان کرد: موتورسیکلت وسیله‌ای است که اگر درست مصرف شود در موقعیت‌های بحرانی می‌تواند فرشته نجات باشد. باید این نگاه را در جامعه ایجاد کنیم که ذهنیت عموم مردم به موتورسیکلت تغییر کند. این وسیله باید جایگاه خود را در جامعه پیدا کند و وظیفه فدراسیون این است که فرهنگ استفاده از موتورسیکلت را در بین مردم احیا کنیم. جوانان خوبی در کشور حضور دارند که می‌توانند در رشته موتورسواری به موفقیت برسند.