شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شورای نگهبان

طخان نظیف: امیدوارم مردم انتخابی مهم و سرنوشت‌ساز را رقم بزنند


طخان نظیف: امیدوارم مردم انتخابی مهم و سرنوشت‌ساز را رقم بزنند

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: امیدوارم مردم به‌ویژه جوانان عزیز با حضور در پای صندوق‌های رای، انتخابی مهم و سرنوشت‌ساز را رقم بزنند.

هادی طحان نظیف عضو شورای پس از انداختن رای خود در صندوق شماره 1594 شورای نگهبان در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات روز تعیین سرنوشت کشور است سرنوشت چهار سال آینده؛ انتخابات روز انتخاب آینده است، روز سلام به آینده است؛ آینده ای که در انتظار تک تک مردم شریف ایران است آینده ای که در انتظار جوانان این سرزمین است .

وی افزود: کشور ما در معرض فشار ها و دشمنی های زیادی قرار دارد البته مردم ما هم در داخل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند  مشکلات معیشتی و اقتصادی  ولی راه‌حل هیچ کدام از آنها قهر با صندوق نیست، اتفاقا راه‌حل این است که بیاییم و سرنوشت خودمان را به دست خودمان رقم بزنیم.

طحان نظیف تاکید کرد: امیدوارم مردم به‌ویژه جوانان عزیز با حضور در پای صندوق‌های رای، انتخابی مهم و سرنوشت‌ساز را رقم بزنند؛ انتخابی آگاهانه و مسئولانه برای 4 سال آینده کشور.

وی ادامه داد:  همچنین فردی هم که اسمش از این صندوق بیرون می‌آید و به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود قطعا رئیس‌جمهور همه ملت ایران خواهد بود امیدواریم که گشایش‌های خوبی را در انتظار مردم ایران در پس این رای داشته باشیم.

انتهای پیام /