شهر خبر

الهیان: مشکلات اخذ رأی حل نشود، از وزیرکشور شکایت می‌کنیم

جشن انتخابات

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اگر مشکل نبود تعرفه ادامه داشته باشد شکایت نمایندگان از وزیر کشور قطعی است و هرچه سریع‌تر فکری برای این قضیه شود و باید تدبیر جدی صورت بگیرد.

به گزارش مشرق، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در حاشیه شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراها، نخستین میان‌دوره مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای دوره پنجم خبرگان رهبری در حسینیه جماران، اظهار داشت: با توجه به گزارش هایی که رسیده، در بعضی ار حوزه‌های رای‌گیری در تهران تعرفه با تاخیر ارائه شده و در ساعات اولیه تعرفه در این حوزه های رای‌گیری در تهران وجود نداشته است. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تامین تعرفه برای کل کشور، تصریح کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که الان در پایتخت در برخی از حوزه‌های رای گیری تعرفه وجود ندارد؛ چگونه وزارت کشور می‌خواهد تعرفه شهرستان و روستاهای دورافتاده را تامین کند؟! به نظر می رسد سوء مدیریت در این رابطه وجود دارد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: گزارش های مبنی بر نبود دستگاه احراز هویت در برای شعب اخذ رای داشته‌ایم؛ برای پیگیری این موضوع با معاون پارلمانی و مدیرکل وزارت کشور تماس گرفتیم که پاسخگو نبودند، بنابراین موضوع را به معاون پارلمانی رئیس جمهور اطلاع دادیم و این پیام را دادیم که اگر نبود تعرفه ادامه داشته باشد شکایت نمایندگان از وزیر کشور قطعی است و هرچه سریع‌تر فکری برای این قضیه شود و باید تدبیر جدی صورت بگیرد.

منبع: فارس