شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#لاریجانی#مازندران

لاریجانی پس از شرکت در انتخابات:

انتخابات یک سرمایه ملی است/ همه باید به مصلحت کشور فکر کنیم

انتخابات یک سرمایه ملی است/ همه باید به مصلحت کشور فکر کنیم

ساری- لاریجانی رأی خود را در صندوق استانداری مازندران انداخت و انتخابات را یک سرمایه و موضوع ملی اعلام و تأکیدکرد: همه باید به مصلحت کشور فکر کنیم.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی صبح امروز با حضور در استانداری مازندران رأی خود را به صندوق انداخت و پس از آن در گفتگو با خبرنگاران با تقدیر از تلاش‌های دست اندرکاران، وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و مسئولان اجرایی و نظارت انتخابات برای برپایی انتخابات سالم اظهار داشت: باید برای حضور باشکوه مردم در انتخابات تلاش کرد.

وی در مورد عدم احراز صلاحیت خود برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انتخابات سرمایه ملی در کشور است، افزود: به خاطر مصالح ملی کشور، هرکسی باید به موضوع و مسئله ملی فکر کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا دلایل عدم احراز صلاحیت به شما اعلام شده است، با بیان اینکه دلیل عدم احراز به من اعلام نشد، افزود: فعلاً به من نگفتند و شاید بعداً آن را اعلام کنند.

لاریجانی با اظهار اینکه سال ۷۸ قانونی برای رسیدگی به شکایت مصوب شد، گفت: اکنون این مسئله عدم اعلام صلاحیت، مسئله امروز نیست و باید همه تلاش را برای حضور و مشارکت مردم بگذاریم.

وی با عنوان اینکه حضور مردم در انتخابات باید محقق شود، درباره عملکرد دولت‌ها و حکومت گفت: مسئله خدمات دولت‌ها بی تأثیر نیست و بخش‌های مختلف می‌توانند در مشارکت تأثیر داشته باشند از این رو رسانه‌ها می‌توانند نقش ایجابی در گفتن حقایق و نگاه مثبت و سازنده داشته باشند.

وی افزود: امیدوارم حضور مردم خوب باشد زیرا در حل مشکلات تأثیرگذار است و معنای مهم انتخابات مشارکت سیاسی است و عدالت در صحنه سیاسی بهتر محقق می‌شود.

لاریجانی درباره قهر برخی افراد و شخصیت‌های سیاسی گفت: قهر کردن راه حل مناسبی نیست زیرا مسئله مربوط به درون و خودمان است و نباید قهر کرد.

لاریجانی همچنین در پاسخ به اینکه آیا دیدار انتخاباتی با کاندیداها داشته، گفت: دیداری نداشتم.

وی افزود: نگاه من برای حل مسائل کشور ایجابی است و باید نگاه مثبت داشت.