شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

حسن‌بیگی: تعرفه در تهران به میزان کافی توزیع شده است

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: شعب سیار به تعداد کافی در سطح استان وجود دارد و اگر گزارش برسد که شعبه‌ای شلوغ است نیز این شعب سیار در محل حضور می‌یابند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شکرالله حسن‌بیگی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به آغاز فرایند رأی‌گیری در استان تهران، اظهار کرد: هماهنگی خوبی بین هیات‌های اجرایی و نظارت انجام شده و ۶۸۴۶ شعبه اخذ رای در تهران داریم که ۳۷۹۷ شعبه مختص شهر تهران است که در مقایسه با سایر استان‌ها این تعداد برابر با تعداد شعب ۱۰ تا ۱۲ استان دیگر است.

وی افزود: واجدین شرایط استان براساس اعلام وزارت کشور ۹ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۷ نفر است که با توجه به این میزان، ما ۱۵ درصد بیشتر از آن در شعب رأی‌گیری تعرفه توزیع کردیم و بازهم مقداری تعرفه در مخزن داریم آن را به محض درخواست شعب به آنها ارسال می‌کنیم.

رییس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: الان ما تنها سه شعبه اخذ رای داریم که  کارهای مقدماتی و لازم آن برای آغاز فعالیت، انجام نشده، اما سایر شعب مشغول به فعالیت هستند که هرکدام شرایط‌شان فراهم است به صورت آنلاین و آنهایی که این شرایط را ندارند به صورت آفلاین کار رأی‌گیری را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه بنا به تشخیص وزیر کشور انتخابات تا ساعت ۲ شب هم ادامه می‌تواند داشته باشد، اظهار کرد: شعب سیار به تعداد کافی در سطح استان وجود دارد. اگر گزارش برسد که شعبه ای شلوغ است نیز این شعب سیار در محل حضور می‌یابند.