شهرخبر

رییسی:

هرکس شناسنامه ایرانی دارد، باید حقوقش حفظ شود

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برای رفع مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناسم، گفت: هر کس شناسنامه ایرانی دارد باید حقوقش حفظ شود، تنها ایرانی بودن برای این است که حقوق او تضمین شود من خود را خدمتگزار مردم و مردم را صاحب حق می‌دانم.

هرکس شناسنامه ایرانی دارد، باید حقوقش حفظ شود

به گزارش منیبان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای مسجد جامع ارشاد شهرری گفت: امروز روز مبارکی برای ملت بزرگ ایران است، امروز روز اعتماد مردم است، رای مردم و اعتماد به تصمیم و رای مردم از افتخارات نظام است، رای ملت تعیین کننده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: جمهوری اسلامی نشان داده از ابتدا تا الان بر اساس رای مردم شکل گرفته است. ان‌شاءالله آن چه امروز به دست مردم رقم می‌خورد باعث پیشرفت و عدالت شود، توصیه من به دست‌اندرکاران این است رای مردم حق‌الناس است و نباید در نگه داری رای مردم کوتاهی شود.

وی تاکید کرد: درخواست دارم از همکاران وزارت کشور بعضی شهرها تا ساعت ۸:۳۰ فعال هستند برخی هنوز تعرفه نرسیده است امیدوارم امانت دارانه نسبت رای مردم تلاش کنند.  

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ان‌شاالله دولتی رقم بخورد که برای مردم و در جهت حل گرفتاری مردم باشد.

رییسی اضافه کرد: من توفیق پیدا کردم در اولین ساعات رای دادم. از همه از زن و مرد می‌خواهم با هر گویش و اقلیمی پای صندوق بیایند. اگر کسی به هر دلیلی به خاطر برخی از کاستی‌ها ناراحت است، در انتخابات شرکت کند من به جوانان تاکید دارم با قدرت شرکت کنند هر چه رقم می‌خورد به نفع مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناسم، عنوان کرد: هر کس شناسنامه ایرانی دارد باید حقوقش حفظ شود، تنها ایرانی بودن برای این است که حقوق او تضمین شود من خود را خدمتگزار مردم و مردم را صاحب حق می‌دانم.