شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#شورای شهر

بانوان لیست ائتلاف پس از انداختن رأی در صندوق چه گفتند؟


بانوان لیست ائتلاف پس از انداختن رأی در صندوق چه گفتند؟

بانوان عضو لیست شورای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر تهران، رأی خود را در کنار مردم به صندوق‌های رأی انداختند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در حالی از صبح امروز در سطح کشور آغاز شد که در همان ساعات ابتدایی هموطنان با حضور در شعب اخذ رأی، آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.

در شهر ری نیز، تعداد قابل توجهی از هموطنان با حضور در شعب اخذ رأی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی حاضر شدند.

کاندیداهای شورای ائتلاف در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نیز با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی رأی خود را به صندوق‌ انداختند.

در حاشیه این مراسم، نرگس معدنی‌پور یکی از کاندیدای شورای شهر اسلامی تهران در لیست ائتلاف گفت: امروز اتفاق بزرگی در سطح ملی و محلی خواهیم داشت و در تهران انتخابات میان دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری نیز در کنار انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. همچنین مردم تهران با حضور پای صندوق‌های رأی سرنوشت شهر برای 4 سال آینده را رقم خواهند زد.

وی تصریح کرد: امیدواریم مشارکت حداکثری برای تعیین کشور و شهر را شاهد باشیم.

کاندیدای انتخابات شورای شهر در لیست شورای ائتلاف با اشاره به حضور گسترده مردم در دقایق اخذ رأی‌گیری در حرم عبدالعظیم حسنی گفت: این نشان از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات خواهد بود.

به گزارش تسنیم، نرجس سلیمانی دیگر کاندیدای شورای شهر تهران از لیست ائتلاف در حاشیه رأی خود در جمع خبرنگاران گفت: شرکت در انتخابات بلوغ سیاسی جامعه را نشان می‌دهد و امیدواریم امروز نیز مردم در صحنه حضور پیدا کنند و در کنار صندوق‌های رأی سرنوشت خود را رقم بزنند.

وی گفت: امیدوارم مردم عزیزمان مثل همیشه این بلوغ سیاسی را به جهانیان نشان بدهند و ان‌شاءالله مردم عزیز در این انتخابات سرنوشت کشور و شهر را رقم خواهند زد.

زهرا شمس احسان دیگر کاندیدای شورای شهر تهران در لیست شورای ائتلاف نیز در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت حداکثری مردم کلید حل مشکلات کشور است و برای به تصویر کشیدن اقتدار ملی و بین‌المللی کشورمان و  آبادی و سربلندی ایران، همه باید پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

سوده نجفی دیگر کاندیدای شورای  شهر تهران از لیست ائتلاف خاطرنشان کرد: مردم خوبی در صحنه داشته اند و ان‌شاءالله با رأی مردم، به فرموده مقام معظم رهبری یک دولت انقلابی و یک شورای شهر کارآمد در تهران شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/