شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضائیه#رئیس قوه قضائیه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پس از شرکت در انتخابات:

کُندی رأی‌گیری در برخی بخش‌ها رفع شود/ امیدوارم امانتدارانه عمل شود

رئیسی - کراپ‌شده

رئیس قوه قضائیه گفت: با توجه به برخی گزارش‌ها، برخی بخش‌های کشور برای اخذ رأی فعال شده‌اند، ولی در برخی بخش ها باید در رسیدن تعرفه و گرفتن رای مردم اقداماتی صورت بگیرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمام دست اندرکاران انتخابات کمال تشکر را دارم.

رئیسی گفت: انشاءالله امروز به دست مردم پیشرفت و اجرای عدالت رقم بخورد. توصیه من به عنوان یک نامزد این است که رأی مردم حق الناس است و باید از آن مراقبت کرد و حتی یک رأی هم نباید برخلاف آنچه مردم تصمیم گرفته‌اند، باشد.

وی ادامه داد: بعضی از بخش‌های کشور نیازمند تعرفه هستند و از همکاران وزارت کشور و شعب اخذ رأی تقاضا می‌کنم در این راستا تلاش کنند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امیدوارم امانت‌داری نسبت به رای مردم انجام شود، اظهار کرد: انشاءالله خداوند کمک کند و دولتی رقم بخورد که در جهت رفع گرفتاری مردم باشد.

رئیسی گفت: من تصمیم گرفتم در اولین ساعات، رأی خود را به صندوق بیاندازم و از هرکسی که مشکلی دارد و ناامید است خواهش می‌کنم که رای دهد و از همه مردم و جوانان با هر گویش و هر اقلیم و با هر نگاه سیاسی می‌خواهم پای صندوق بیایند و رأی خود را بیاندازند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ناراحتی مردم حق است و به دلیل برخی از کاستی‌ها بوده اما اگر این ناراحتی دلیل شرکت نکردن باشد، اشتباه است. مردم از صندوق رای ناراحت نباشند و در انتخابات شرکت کنند. من از همه می‌خواهم در انتخابات شرکت کنند تا به نفع مردم و در جهت تغییر در وضعیت آنها اقدامات صورت گیرد.

رئیسی در پاسخ به این سوال که قول شما به مردم چیست بیان کرد: من حرف‌هایی که در انتخابات زدم برای رفع مشکلات مردم بود و برای انجام این کار شب و روز نمی‌شناسم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در نقش یک طلبه خدمتگزار مردم باشم.

وی گفت: تنها ایرانی بودن کافیست تا حقوق شهروندی تضمین شود. مردم حق دارند و دولت مکلف است به مردم خدمت کند. من مردم را صاحب حق می‌دانم و برای دولت وظیفه قائلم و حق را برای مردم و تکلیف را برای دولت می‌دانم و با تمام وجود در خدمت مردم خواهم بود تا مردم احساس کنند در زندگی آنها تغییر ایجاد شده است.