شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#عارف#فراکسیون امید
انتخابات ۱۴۰۰|

محمدرضا عارف به همراه همسرش رأی خود را به صندق انداخت

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس دهم دقایقی قبل به اتفاق همسر خود با حضور در شعبه مستقر در حسنیه جماران رأی خود را به صندوق انداخت.

خبرگزاری میزان - محمدرضا عارف در دقایق ابتدایی صبح امروز به همراه همسر خود  با حضور در حسینیه جماران رأی خود را به صندوق انداخت.

وی پس از انداختن آرای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: نظام ما نظام جمهوری اسلامی است، خود جمهوریت نظام یعنی حضور مردم و حضور مردم یعنی انتخابات و انتخابات هم طبیعتا صندوق‌های رای است.

عارف افزود: امیدواریم مردم با حضور و شرکت در انتخابات حرف آخر را بزنند و منتخبین آن‌ها در راستای منویات امام راحل (ره) و رفع مشکلات مردم، حرکت کنند.

رئیس فراکسیون امید مجلس دهم در پاسخ به سئوالی در مورد اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: مردم صاحب انقلاب هستند و باید منویات آن‌ها از طریق صندوق رای و در چارچوب قانون اساسی پیاده و دنبال شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته شده برخی از اصلاح طلبان می‌خواهند در پای صندوق رای حضور پیدا نکنند، نظر شما در این زمینه چیست؟ بیان داشت: چرا موضوع را جناحی می‌کنید؟ جریان اصلی انقلاب اصولگران و اصلح طلبان دغدغه مشترک دارند و دغدغه آن‌ها مردم و نظام است. توصیه جریان اصلاحات به همه مردم حضور حداکثری است.

انتهای پیام/