شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال

حرف های دردناک راموس بعد از جدایی از رئال

کاپیتان رئال رسما از این تیم جدا شد.

حرف های دردناک راموس بعد از جدایی از رئال

به گزارش منیبان؛ سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید بعد از 15 سال حضور در رئال مادرید این تیم را ترک کرد.

او در مراسمی که باشگاه رئال به مناسبت جدایی اش از این باشگاه گرفته بود، گفت: اولین چیزی که می خواهم روشن کنم این است که من هرگز نمی خواستم اینجا رو ترک کنم. هدفم این بود که اینجا ادامه بدهم. در ماه‌ های اخیر  باشگاه پیشنهاد یک ساله و کاهش حقوق رو به من داد. پول هرگز مسئله ما نبود. مشکل این است که آنها یک سال به من پیشنهاد دادند و من دو سال می خواستم برای خانواده‌ام و استمرار و آرامشم. با رسیدن به این وضعیت، در آخرین گفتگوها پیشنهاد رو قبول کردم و به من گفته شد دیگه پیشنهادی وجود ندارد. من فهمیدم که پیشنهاد تمدید قرارداد تاریخ انقضا دارد و من اصلا این را نمی دانستم.

راموس ادامه داد: هرگز به من نگفتند که تاریخ انقضای این پیشنهاد وجود دارد. البته موضوع برایم قابل احترام است اما تعجب کردم. چیزی که بین من و پرز گذشته در جلسات خصوصی بوده و خصوصی هم باقی می ماند. هفته پیش به ایجنتم خبر دادند که مهلت تمام شده و ما تعجب کردیم چون به ما نگفتند اولتیماتومی وجود دارد. البته این باشگاه اولویت های خودش را دارد. هیچ بازیکنی نیست که بالاتر از باشگاه باشد.

او درباره احتمال حضورش در بارسلونا گفت: به بارسلونا برم؟ یک نه به اندازه برنابئوی جدید. مطمئن باشید راموس را در پیراهن بارسا نخواهید دید.