بی تردید انتخابات و سپردن ضمام حکومت به دست افراد کاربلد و دلسوز خواسته همه مردم یک جامعه است و آسایش و  رفاه و آرامش وظیفه ای است که بر عهده دولتمردان نوشته شده و این حق طبیعی هر ملتی است که با انتخاب بهترین ها کشور را به دست فرد و افرادی امانت دار بسپارد. در این میان خانواده هنر که خود مسئولیت و ماموریتی مهم و موثر در جامعه دارند و می توانند روح و روان کشور را تحت الشعاع قرار دهند نقشی پر رنگ و ویژه در این مسیر دارند.

در طول سال های پس از انقلاب هنر این مرز و بوم به خصوص در دنیای هنر هفتم صاحب اسم و رسمی درخشان و قابل دفاع شده است و امروز می توان با مدرک و سند ادعا کرد کشور ما در حوزه های مختلف هنری صاحب حرف و ایده و کلام موثر است .

در 8 سال گذشته به رغم تورم و در دو سال اخیر شیوع ویروس منحوس، اگرچه اوضاع بر وفق مراد نبود اما شاهد افزایش تولیدات رسانه ای در سینما، تلویزیون و vod ها «شبکه نمایش خانگی» بوده ایم و پر واضح است که با افزایش تولیدات، خانواده هنر نیز مشغول کار خواهند بود و عملا چرخ فرهنگ در این سو خوب می چرخد، اگرچه خانواده تئاتر در روز های کرونایی متضرر شدند و توقع بیشتری از مسئولین فرهنگی می رفت اما فراموش  نکنیم که کرونا یک اتفاق پیش بینی نشده بود.

و بحران حاصل از آن برای عبور نیازمند زمان بود تا مدیریت شود. بدیهی است که در شرایط پیش رو دولت جدید وظایفی سنگین تر و حساس تر را بر عهده دارد چرا که خوب می داند خانواده هنر می توانند پاشنه آشیل نجات ،آرامش بخشی و حتی زنده نگه داشتن روح و روان جامعه را بر عهده بگیرد. لذا باید با نگاهی حکیمانه و فکورانه به سرعت بر اساس قواعد و شرایط موجود اقدامات لازم در خصوص ایجاد شرایط مساعد و مناسب برای فعالیت های هنرمندان ایجاد گردد تا بلافاصله بعد از انتخابات در شرایطی مهیا هنرمندان به تولید آثار هنری بپردازند.