به گزارش برنا؛ پخش سریال «Westworld» ساخت جاناتان نولان و لیزا جوی به سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد. این سریال با انتشار هر دو سال یک فصل، توانسته است که مخاطبان خود را منتظر نگه دارد. فصل آخر این سریال در سال ۲۰۲۰ و هنگام شروع همه‌گیری ویروس کرونا منتشر شد. که بدین معنی است که فصل چهارم آن ممکن است در مقطعی از سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

پست اینستاگرام جفری رایت واقعا یک رونمایی محسوب می‌شود چرا که اطلاعات کمی از طرح کلی داستان فصل چهارم این سریال را ارائه می‌دهد. او تنها تصویری از نام کاراکتر صندلی خود در فصل جدید این سریال به نام «Bernard» منتشر کرد و در توضیحات پست خود نوشت: «صبح بخیر دوست قدیمی. این جمله اشاره دارد به رابطه‌اش با کاراکتر دکتر رابرت فورد با بازی آنتونی هاپکینز. ما اخیرا بازگشت برنارد را از «the Sublime» (مرتبه رفیع) که جهانی دیجیتالی مرموزی است که بسیاری از میزبانان در فصول اولیه به آن فرار می‌کردند، مشاهده کردیم. برنارد سال‌ها پس از ورودش، پوشیده در غبار ظاهر می‌شود (البته هیچ مدرکی دال بر تایید این موضوع وجود ندارد).»

فصل اول سریال «Westworld» مورد علاقه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت، اما هر فصل شاهد کاهش تعداد بینندگان و نظرات مثبت حول این سریال هستیم. در حالی که این سریال همچنان جذاب است، هر قسمت از این سریال کمی بیشتر پیچیده‌تر و سردرگم‌کننده‌تر می‌شود.

درباره فصل چهارم این سریال اطلاعات زیادی در دسترس نیست به جز این که آرورا پرینو با بازی «پرودیگال سان» در نقشی کلیدی به بازیگران این سریال پیوسته است و آن مرد سیاه‌پوش ممکن است که هنوز کاراکتر شرور داستان باشد.

همچنین هنوز تاریخ انتشاری برای فصل چهارم این سریال مشخص نشده است.

پیمان معادی به عنوان (بازیگر مهمان) در فصل سوم «Westworld» حضور دارد.