شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رئیس‌جمهور#خرم آباد#نماینده مردم

ویس‌کرمی در گفتگو با مهر:

مردم با صندوق رأی قهر نمی‌کنند/ رئیس‌جمهور باید مشکلات را حل کند

مردم با صندوق رأی قهر نمی‌کنند/ رئیس‌جمهور باید مشکلات را حل کند

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: ملت ما همواره پشت آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و با صندوق رأی قهر نمی‌کنند.

مهرداد ویس کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر ضرورت مشارکت گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران، مشارکت مردم در تعیین سرنوشتشان اهمیت زیادی دارد و این حق به آنان داده شده که در تعیین سرنوشت خویش دخالت داشته باشند.

وی بیان کرد: همه باید در برابر این حقی که جمهوری اسلامی ایران به ما داده است، احساس مسئولیت کنیم و در تعیین مسئولان جمهوری اسلامی ایران نهایت دقت را به خرج دهیم و همواره در صحنه باشیم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً مردم انتقاداتی به عملکرد ضعیف برخی از مسئولان و به ویژه دولتمردان دارند اما نباید این موضوع را به کل نظام تسری دهند و قطعا اینگونه نخواهند بود.

ویس کرمی ادامه داد: دشمنان ما علاقه دارند که مشکلات کشور را به کل نظام تعمیم دهند و کاری کنند که مردم با نظام و انتخابات قهر کنند در حالی که ملت ما همواره پشت آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و با صندوق رأی قهر نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم باید در انتخابات از تجربیات گذشته درس بگیرند و خارج از احساسات زودگذر و بر اساس مصالح ملی و انقلابی در انتخابات حضوری باشکوه داشته باشند. از سوی دیگر مردم باید فردی را به عنوان رئیس‌جمهور کشورمان انتخاب کنند که اصلح و کارآمد باشد و توانایی رفع مشکلات را داشته باشد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اغلب مشکلات امروز ما در حوزه اقتصادی و معیشتی است و کسی باید تصدی سکان مهم ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد که توانایی برون رفت کشور از این مشکلات را داشته باشد و در این زمینه برنامه‌ای جامع داشته باشد.