شهر خبر

نظر پناهیان درباره دشمنان جمهوریت

به گزارش مشرق علیرضا پناهیان در رشته توئیتی نوشت: چند وقتی است که عده‌ای نگران جمهوریت نظام شده‌اند. دشمن جمهوریت، شورای نگهبان نیست که صلاحیت دو نامزد را تأیید نکرده؛ دشمنان جمهوریت کسانی هستند که سفرۀ جمهور را خالی کرده و مردم را ناراحت و عصبانی کرده‌اند.‌

طبق نظرسنجی‌ها، اکثر کسانی که گفته‌اند رأی نمی‌دهند، علتش را نارضایتی از وضع موجود اعلام کردند. دشمنان جمهوریت، کسانی‌اند که با ایجاد وضع موجود، مردم را ناراضی کردند. در رأس ایشان، دولت و رئیس‌جمهوری است که در دورۀ آنها، دارایی مردم در مدت کمی به یک سوم یا بیشتر تقلیل یافت.

دشمنان جمهوریت کسانی هستند که با ایجاد دوقطبی کاذب، و بددهنی و سیاه‌نمایی و تزریق احساس یأس و حقارت، مردم را از سیاست، ذلّه می‌کنند. دشمن جمهوریت، رئیس‌جمهوری است که مشاور عالی‌اش می‌گوید ما جز آبگوشت بزباش چیزی نمی‌توانیم درست کنیم، و اینگونه حس یأس و حقارت می‌پراکند.

دشمنان جمهوریت کسانی هستند که با آلوده کردن فضای سیاسی و سیاه و سفید کردن افراد، کاری می‌کنند که افراد نخبه و شایسته از سیاست فاصله بگیرند ، و جمهور هم به تبع آنها کم کم فاصله می‌گیرند. دشمنان جمهوریت کسانی هستند که دین و ولایت را تضعیف می‌کنند، چون دین عامل حفظ جمهوریت کشور است.

نظر پناهیان درباره دشمنان جمهوریت

نظر پناهیان درباره دشمنان جمهوریت

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.