شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تیم ملی

سنگ تمام پیشکسوت پرسپولیس برای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی

محسن عاشوری : بهترین تصمیم برای آینده تیم ملی تمدید قرارداد اسکوچیچ است

محسن عاشوری : بهترین تصمیم برای آینده تیم ملی تمدید قرارداد اسکوچیچ است

محسن عاشوری پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که با توجه به عملکرد خوب اسکوچیچ، بهترین تصمیم برای آینده تیم ملی تمدید قرارداد با او است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن عاشوری معتقد است بهترین تصمیم برای آینده تیم ملی تمدید قرارداد اسکوچیچ از سوی فدراسیون فوتبال است.

عاشوری می گوید:

زمانی که مربی خوشه طلایی بودم دیداری با اسکوچیچ داشتم. وحید هاشمیان موجب شد که ما دور هم روی یک میز جمع شویم. مشخص بود اسکوچیچ از اظهار نظرها در مورد خودش ناراحت است. به اسکوچیچ گفتم که مهم نیست دیگران درباره ی تیم چه می گویند؛ مهم این است که من تو را قبول دارم. اسکوچیچ خندید و فضای دیدار ما عوض شد. اما واقعیت این است که من اسکوچیچ را از همان زمان قبول داشتم. زمانی که سرمربی ملوان بود. او را دنبال می کردم. به خوبی دیدم در تیم هایی که حضور داشت تاثیر مثبت می گذاشت. او بازیکنان و بزرگ و تیم های بزرگی را رهبری نکرد و اگر بازیکنان بزرگی شاگرد او بودند و این موقعیت مهیا می شد که در تیم های بزرگ تری مربیگری کند امروز قوی تر در مورد او حرف می زدیم و زمانی که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد از او انتقاد نمی کردیم.

محسن عاشوری در پاسخ به این سوال که تیم ملی در برابر عراق چگونه بازی کرد؟ گفت:

ایران به مراتب با برنامه تر و با کیفیت تر از عراق بازی کرد. چیزی که در این بازی برایم جالب بود این بود که به عراق موقعیت ندادیم. البته در بازی با بحرین هم این چنین بود. عراق به مراتب تیم بهتری نسبت به بحرین است. تیم ملی بعد از پشت سر گذاشتن سه بازی به هارمونی وهماهنگی خوبی رسیده بود و اگر از موقعیت ها بهره می برد با نتیجه ی ۴-۰ صفر پیروز می شد. این نمایش من را به آینده تیم ملی امیدوار کرد به خصوص در برابر عراقی بازی می کردیم که یک تیم با کیفیت در فوتبال آسیا بشمار می رود. نمی خواهم بگویم تیم ملی بدون ایراد است به خصوص که اسکوچیچ هم در کنفرانس خبری بعد از بازی با عراق به برخی از نقصان ها اشاره کرد و حتی گفت از سبک بازی تیم ملی در دقایق ابتدایی نیمه ی دوم عصبانی است اما دیدید که به خوبی با تعویض هایی که انجام داد روند بازی تیم ملی را تغییر داد و موقعیت های خوبی به دست آوردیم که اگر از آن به دست می آوردیم با نتیجه ی خوبی پیروز می شدیم.

سرمربی سابق تیم بادران به صحبت هایش این چنین ادامه داد:

من برای دراگان اسکوچیچ خوشحالم و این مربی توانست کارش را به خوبی انجام دهد. وقتی اسکوچیچ انتخاب شد خیلی‌ها انتقاد کردند اما من معتقدم که بزرگ یا نامدار بودن یک مربی چندان مهم نیست. مهمترین مسئله این است که ما نفری را انتخاب کنیم که تفکراتش به سبک و سیاق فوتبال ما بخورد و لزومی ندارد سرمربی حتما بزرگ باشد. اکثر مربیان کروات در تیم‌های باشگاه و ملی ما موفق بوده‌اند، چون آنها مربیانی تاکتیکی و تکنیکی هستند که به کارهای بدنی هم اهمیت می‌دهند. برای انتخاب یک مربی حتما نباید به این موضوع توجه بکنیم که آن مربی اسم بزرگی داشته باشد.