شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#کی روش#تیم ملی

پیشکسوت استقلال : تیم ملی بهتر از زمان کارلوس کی روش بازی می کند

علی لطیفی : اکنون تیم ملی شناور بازی می‌کند و در فاز حمله هم خیلی خوب عمل می‌کند

علی لطیفی : اکنون تیم ملی شناور بازی می‌کند و در فاز حمله هم خیلی خوب عمل می‌کند

علی لطیفی پیشکسوت استقلال معتقد است که تیم ملی با هدایت دراگان اسکوچیچ شناور بازی می کند و بر خلاف دوران کارلوس کی روش در فاز هجومی عملکرد بسیار خوبی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی لطیفی از تیم ملی ایران تمجید کرد.

علی لطیفی در خصوص بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق گفت:

ما همواره به پیروزی مقابل عراق حساسیت داریم و این بازی حیثیتی و چالش برانگیز است. این برد با اتحاد و غیرت بچه‌ها به دست آمد و به ما حس غرور ملی بخشید. کار بزرگی مقابل بحرین و عراق انجام دادیم و طلسم آنها را شکستیم. هم از برد خوشحالم هم از سبک بازی تیم ملی.

لطیفی افزود:

نکته مثبت این بازی‌ها تغییر فرم بازی تیم ملی بود. زمان کی روش سبک فوتبال ما کاملا دفاعی بود و فرقی نمی‌کرد مقابل اسپانیا و آرژانتین باشیم یا عراق و کره، همیشه با یک سبک و تاکتیک به میدان می‌رفتیم. اکنون تیم ملی شناور بازی می‌کند و در فاز حمله هم خیلی خوب عمل می‌کند. فلسفه فوتبال ما بر اساس خلاقیت‌های فردی و کار‌های ترکیبی بود که خوشبختانه داریم به همان مدل برمی گردیم. البته کی‌روش ساختار دفاعی تیم ملی را مستحکم کرد و او هم به نوعی تاثیر مهمی بر فوتبال ملی ما گذاشت.

پیشکسوت تیم ملی در رابطه با مرحله بعد انتخابی جام جهانی گفت:

در مرحله بعد کار سخت‌تری داریم و با تیم‌های قلدر و قدرتمندی باید رقابت کنیم. دغدغه و هدف ما نباید صعود از مرحله اول انتخابی یا حتی صعود به جام جهانی باشد، ما تیمی عالی در اختیار داریم و در شرایطی که ۴، ۵ تیم از آسیا به جام جهانی می‌روند ما نباید به مشکل بخوریم و صعود به جام جهانی باید تبدیل به عادت شود. تیم ملی باید افق‌های دورتری را ببیند و به صعود از گروه خود در جام جهانی بیندیشد.

لطیفی در خصوص گروه مناسب برای ایران عنوان کرد:

به اعتقاد من با این سیدبندی بهترین حریفان برای ما این تیم‌ها هستند: کره قطعا نسبت به استرالیا حریف مناسب تری است و بازی مقابل این تیم را خوب بلدیم. بین عراق و عربستان قطعا عراق راحت‌تر از عربستان است. بین چین و امارات هم چین را انتخاب می‌کنم. عمان هم با وجود برانکو گزینه بهتری نسبت به سوریه است و ویتنام که می‌توانیم از نظر فیزیکی مقابل آنها برتری داشته باشیم. (ایران – کره جنوبی – عراق – چین – عمان – ویتنام)

سرمربی تیم ۹۰ ارومیه در خصوص اتفاقی که برای علی بشیری (مدافع راست این تیم) افتاد عنوان کرد:

ما کاملا سوار بر بازی بودیم در همین حین بشیری کنار زمین اقدام به نوشیدن آب می‌کند که حلقه پلاستیکی دور بطری داخل گلوی او می‌رود و باعث گرفته شدن راه تنفس و کبودی چهره اش می‌شود. پزشک تیم چوکا (دکتر مرتضی معبودی) سریعا به کمک او رفته و با اقدام به موقع او را از مرگ نجات می‌دهد.

لطیفی در خصوص شانس بقا برای نماینده ارومیه گفت:

همه تلاشمان را برای ماندن در لیگ یک می‌کنیم. روزی که خواستم به ۹۰ بیایم گفتند این تیم افتاده و بهتر است قبول نکنی، اما در چوکا هم در حد ماندن در لیگ یک از تیم بازی و نتیجه گرفتیم و در این تیم هم با بازیکنان بومی و جوان می‌خواهیم کار سخت را انجام دهیم و ان‌شاءلله نماینده خوب ارومیه در لیگ یک بماند.