شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات

رئیس سازمان پدافند غیرعامل: انتخابات قوی «جنگ اقتصادی» را پایان می‌دهد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه انتخابات قوی «جنگ اقتصادی» را پایان می‌دهد، گفت: ۲۸ خرداد چشم دشمن را کور می‌کند.
خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام دفاع‌پرس، سردار غلامرضا جلالی با صدور پیامی عموم ملت شریف ایران را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

امروز ایران اسلامی در برابر فشار حداکثری ترامپ و هوشمند بایدن همچون کوه مستحکم ایستاده است، اجماع عموم مردم در مسیر ایستادگی و پایداری در برابر فشار‌های دشمن و تقبیح گفتمان سازش، بزرگترین دستاورد برای کشور در برابر کارزار فشار همه جانبه دشمن است.

ایران اسلامی در حوزه منطقه‌ای و سیاست خارجی به ویژه در مذاکرات هسته‌ای دست برتر را دارد، استراتژی مقاومت فعال مقام معظم رهبری کارآمدی و موفقیت خود را نشان داده است و ان‌شاءالله با روی کار آمدن یک دولت قوی از دل انتخابات پرشور سایه تحریم و تهدید را حذف می‌کند.


انتخابات در نظام مردم سالاری دینی یک رکن است، مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی عاریتی نیست بلکه از دل متن دینی جامعه برخاسته است.

انتخابات‌ها در چهار دهه گذشته همواره گفتمان ساز و مولد جریان‌های اجتماعی قوی در مسیر پیشرفت و تقویت‌‎کننده سرمایه اجتماعی نظام و بستری برای ظهور و بروز امر به معروف و نهی از منکر در عرصه کلان بوده است.


انتخابات در ایران اسلامی مبنای تولید قدرت ملی است و صندوق‌های رای همیشه تهدید شکن و تحریم شکن بوده اند.

در ادامه این پیام در تحلیل سناریو‌های دشمن ناظر به مساله انتخابات، کاهش مشارکت مردم به هر قیمت ممکن و تضعیف کارآمدی دولت آینده به بهانه مشارکت پائین از جمله اهداف دشمن مطرح شده و آمده است: دشمن با استفاده از تکنیک‌های جنگ شناختی در صدد تغییر در الگوی محاسباتی مردم و غلبه بعد احساسات بر عقلانیت در فضای سیاسی است.

دو قطبی سازی و تعمیق شکاف‌های اجتماعی، قومی و ... از دیگر برنامه‌های دشمن است و در جریان هفته‌های اخیر دیدیم دشمن از طریق تخریب هدفمند سرمایه اجتماعی نظام با عملیات‌های روانی و شناختی همچون القای ناکارآمدی سیستم، تخریب سلامت انتخابات، حمله هدفمند به ساختار انتخابات جهت تخریب مشروعیت انتخابات، ترویج شبهات و دروغ پراکنی، ایجاد یاس اجتماعی و حذف امید و برچسب زنی به دنبال تخریب فضای سالم انتخابات در کشور بوده است.

در ادامه این پیام به ضرورت حضور عموم مردم با علایق و سلایق سیاسی مختلف تاکید شده و آمده است: مشارکت در انتخابات از یک سو یک تکلیف دینی و از سوی دیگر یک تکلیف ملی در مسیر توسعه ایران زمین است. عدم شرکت در انتخابات به معنای اجازه دادن به دیگران برای تعیین سرنوشت کشور است.

اگر بخشی از مردم نیز از عملکرد برخی مسئولان گلایه‌مند هستند راه تغییر و تحول و پیروزی بر جنگ اقتصادی دشمن صندوق رای است و مشارکت قوی می‌تواند مبنای حل مشکلات معیشتی، اقتصادی، مسکن و .. باشد.

در پایان این پیام رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با دعوت از عموم ملت شریف ایران آورده است: مهمترین دارایی و سرمایه جمهوری اسلامی ایران مردمی هستند که در چهار دهه گذشته در کوران بحران‌ها از نظام حمایت کرده اند و امروز نیز ملت بصیر ایران قطعا با حضور خود در عرصه انتخابات چشم دشمن را کور و قلب علاقه‌مندان به جمهوری اسلامی را روشن خواهند کرد.
 

 

انتهای پیام/