شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#واکسن کرونا

توضیحات هلال‌احمر درباره نحوه ورود محموله ۲میلیون دُزی واکسن کرونا

کدخبر: 419805
اقتصاد نیوز : محمد حسن قوسیان مقدم درباره میزان محموله واکسن کرونای وارد شده توسط این مجموعه در صبح امروز، گفت: آخرین محموله واکسن کرونای خریداری و تحویل گرفته شده از سوی جمعیت هلال احمر ۲ میلیون دُز است اما به دلیل محدودیت‌های پروازی صبح امروز فقط یک میلیون دُز آن به دستمان رسید و مابقی محموله هم با پروازی دیگر از کشور مبداء به ایران خواهد رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره محموله واکسن کرونا که صبح امروز وارد کشور شد، توضیح داد و گفت: به دلیل محدودیت حمل بار، پرواز صبح امروز یک میلیون دوز واکسن به کشور رساند و مابقی محموله نیز با پروازی دیگر به کشور خواهد رسید.

محمد حسن قوسیان مقدم درباره میزان محموله واکسن کرونای وارد شده توسط این مجموعه در صبح امروز، گفت: آخرین محموله واکسن کرونای خریداری و تحویل گرفته شده از سوی جمعیت هلال احمر  ۲ میلیون دُز است اما به دلیل محدودیت‌های پروازی صبح امروز فقط یک میلیون دُز آن به دستمان رسید و مابقی محموله هم با پروازی دیگر از کشور مبداء به ایران خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه علت تفاوت در میزان خرید محموله و آنچه‌ که صبح امروز به کشور رسیده است تنها محدودیت میزان حمل بار در پرواز است، اظهار کرد: وزارت بهداشت نیز تاکنون محموله‌های ۱۰۰ هزار دُزی واکسن وارد کرده است و ما یک میلیون دُز واکسن وارد کردیم، یعنی ۱۰ برابر محموله‌ای که هربار وارد می‌کنند. 

وی تاکید کرد: بنابراین به دلیل محدودیت حمل بار، پرواز صبح امروز یک میلیون دُز واکسن به کشور رساند و مابقی محموله هم در گمرک تحویل ما آماده است تا با پروازی دیگر به کشور برسد. 

سخنگوی جمعیت هلال احمر  گفت: ما درگیر ادامه خریدها هستیم و فعلا نمی‌توانیم جزئیات بیشتری از نوع خرید، کشوری که خریداری کردیم و... ارائه دهیم.