شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حضرت معصومه#جشن#بزرگ#دهه#کرامت#برگزار

در منطقه چهار تهران؛

جشن بزرگ دهه کرامت برگزار شد

جشن بزرگ دهه کرامت برگزار شد

جشن بزرگ دهه کرامت ولادت حضرت معصومه (ع) و امام رضا(ع)با استقبال زیاد مردم با اجرای قرآن آموزان موسسه جامعه القرآن در بوستان مجیدیه شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن ایام مبارک دهه کرامت از سوی آستان قدس خدمت رضوی منطقه چهار تهران با همکاری و همراهی قرآن آموزان مؤسسه جامعه القرآن و عترت اهل البیت برگزار شد.

این مراسم با حضور گسترده مردم در بوستان مجیدیه شمالی و پخش نوای امام رضایی (ع) و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط امیرحسین حیدری قاری بین‌المللی و حافظ نوجوان ممتاز کل قرآن کریم از مؤسسه جامعه القران الکریم و اهل البیت علیهم‌السلام آغاز شد.

جشن بزرگ دهه کرامت برگزار شد

سپس حسین محمدرضایی به اجرای این مراسم پرداخت و حجت‌الاسلام نجاتی نماینده آستان قدس رضوی منطقه چهار تهران به ارائه سخنانی در این خصوص پرداخت.

جشن بزرگ دهه کرامت برگزار شد

از دیگر برنامه‌های این برنامه اجرای پرسش و پاسخ حافظ نوجوان بین المللی کل قرآن کریم مؤسسه جامعه القران الکریم و اهل البیت علیهم‌السلام محمد حاجی علی اکبر و حافظ نهج‌البلاغه با مدرک سه زبانه مسلط به حفظ سوره‌های قرآنی به زبان انگلیسی بود.

خطابه خوانی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) توسط یکی از حافظین قرآن کریم و پخش نماهنگ امام رضایی، پرچم گردانی حرم حضرت ثامن الحجج علیه السلام و مداحی ذاکر اهل بیت عباسپور از برنامه‌های متنوع دیگر این مراسم بود.

تجلیل از مقام رفیع شهادت و خانواده معزز شهدا و اهدای جوایز به حافظین قرآن در طرح «قرآن بخوانید هدیه بگیرید» پایان بخش این جشن بزرگ و گسترده با استقبال بی نظیر مردم بود.

این جشن در بوستان مجیدیه شمالی با حدود سه هزار شرکت کننده همراه با پروتکل بهداشتی و امنیتی برگزار شد.

جشن بزرگ دهه کرامت برگزار شد

جشن بزرگ دهه کرامت برگزار شد