روحانی: نباید اجازه دهیم خواست دشمنان برای خلوتی صف‌های رأی محقق شود

حجت‌الاسلام حسن روحانی در جریان افتتاح تعدادی از پروژه‌های درمانی وزارت بهداشت در استان‌های مختلف، گفت: فردا روز بسیار بااهمیتی در تاریخ ماست. باز هم از مردم عزیز خواهش می‌کنم به خاطر تجربه هشت ساله‌ای که خود من در جایگاه ریاست جمهوری داشتم، رئیس جمهور برای اینکه بتواند برای حل مشکلات داخلی و همچنین در مسائل بین‌المللی با قدرت و توان بیشتر کار و تلاش و خدمت کند، آراء مردم بسیار تأثیرگذار است. 

رئیس‌جمهور اظهار داشت: اینکه مردم با یک جمعیت کمی پای صندوق رأی و یا اینکه با یک جمعیت کثیری در انتخابات شرکت کنند، با هم تفاوت دارد و بسیار مهم است که ما فردا به وظیفه خود عمل کنیم و پای صندوق‌ رأی حاضر شویم.

وی افزود: ممکن است گله‌هایی در ذهن باشد، اما برای فردا نباید آن گله‌ها را مدنظر قرار داد و اگر کسی هم مدنظر ما بوده در لیست نیست، به کسی که به آن فرد مورد نظر نزدیک‌تر است یکی را انتخاب کنیم و به او رأی دهیم. 

روحانی خاطرنشان کرد: نمی‌تواند کار ناقص یک جمع یا یک نهاد ما را از یک وظیفه بسیار مهم ملی و قانونی‌مان بازدارد و همه باید جبران کنیم. اگر در هفته‌های پیش فضای انتخابات سرد بود و شرایطی که وجود داشت نتوانست فضای گرمی را به وجود آورد، مردم خودشان می‌توانند جبران کنند. 

رئیس‌جمهور اظهار داشت: از مردم می‌خواهم که امشب را شب قدر خود قرار دهند و فردا پای صندوق آرا حاضر شوند و ما در سراسر کشور ببینیم که جمعیت زیادی پای صندوق‌ها هستند.

وی افزود: بسیاری از دشمنان و بدخواهان ما در سراسر دنیا می‌خواهند که فردا صف‌های رأی ما خلوت باشد. نباید بگذاریم آرزوی آنها تحقق پیدا کند. ان‌شاءالله ما بتوانیم انتخابات شکوهمندی را فردا برگزار کنیم و 28 خرداد با یک زیبایی برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب ما ثبت شود و ما هم به وظیفه خودمان عمل کنیم.