شهر خبر

دعوت رئیس جمهوری از مردم برای حضور در انتخابات | روحانی: گلایه‌ها را کنار بگذاریم | مردم در سال‌های آینده شاهد آثار این ۸ سال خواهند بود

 رئیس جمهوری با بیان اینکه کار و اقدام یک نهاد یا جمعیت نباید ما را از این وظیفه ملی و قانونی باز دارد، گفت: دشمنان ما به دنبال یک انتخابات سرد هستند و با حضور گرم خود در صندوق‌های رای اجازه ندهیم آرزوی دشمن محقق شود. 

دیدار روحانی با اصحاب رسانه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز (پنجشنبه) و در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت بهداشت‌درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران با بیان این مطلب افزود: در هیچ برهه‌ای در تاریخ ایران چنین تحولی در بخش سلامت از نظر مکان، بیمارستان، تخت و تجهیزات، بهسازی و نوسازی در مجموع ایجاد نشده است. 

وی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته ۱۴ هزار تخت بیمارستانی به بهره‌برداری رسیده است، افزود: این موضوع در تاریخ کشور بی‌سابقه است. این موضوع کار بسیار بزرگ و عظیمی است و از همه دست‌اندرکاران تشکر کرده و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. 

رئیس جمهوری تاکید کرد: به همه دست‌اندرکاران می‌گویم که از تبلیغات ناروا نرنجند و از حرف‌های بی‌اساس نگران نباشند؛ دروغ‌ها را باد می‌برد ولی بیمارستان، تخت، پزشک و درمان می‌ماند و مردم در طول سال‌های آینده شاهد آثار این هشت سال خواهند بود. 

روحانی ادامه داد: هیچ وقت دروغگو به نتیجه نمی‌رسد و من از خدمات بخش سلامت به ویژه در طول یک سال و چند ماه اخیر که درگیر ویروس کوید-۱۹ بوده‌ایم، خوشحال هستم. 

رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مردم ایران گفت: فردا روز ۲۸ خرداد روز بسیار مهمی است و مجدداً از مردم خواهش می‌کنم در انتخابات حاضر شوند. به خاطر تجربه ۸ساله‌ای که خودم داشته‌ام و به این جایگاه ریاست جمهوری واقف و آگاه هستم می‌گویم رییس‌جمهور برای اینکه بتواند برای حل معضلات و مشکلات داخلی و همچنین مسائل بین‌المللی با قدرت و توان بیشتر کار و فعالیت کند، آرای مردم و حضور آنان بسیار تاثیرگذار است. 

وی افزود: اینکه مردم در جمعیت پایینی پای صندوقهای آرا باشند یا اینکه در جمعیت بالا شرکت کنند، بسیار مهم است. همه فردا باید به وظیفه خود عمل کنیم و پای صندوقهای آرا برویم. 

روحانی ادامه داد: ممکن است گله‌هایی در ذهن‌ها باشد اما برای فردا نباید این گله‌ها را مدنظر قرار دهیم. اینکه بگوییم فلان کس مد نظر ما بود و در لیست نیست ممکن است. اما کسی که به فرد مورد نظر نزدیک‌تر بود و در این لیست در جلوی صندوق‌ها هست را انتخاب کنیم و رای بدهیم. 

رئیس دولتهای یازدهم و دوازدهم با بیان اینکه رفتن پای صندوق‌ها امر مهمی است، گفت: نباید کار یک جمعیت یا نهاد ما را از این وظیفه بزرگ ملی و قانونی‌مان باز دارد و همه باید جبران کنیم. اگر هفته‌های گذشته کمی فضای انتخابات سرد بود و شرایطی که وجود داشت نتوانست فضای گرمی به وجود بیاورد مردم خودشان می‌توانند جبران کنند. 

وی ادامه داد: از مردم عزیز می‌خواهم امروز و امشب تصمیم بگیرند و امشب را شب قدر خود بدانند و فردا پای صندوق‌های رای بروند و فردا در سراسر کشور ببینیم که جمعیت زیادی در پای صندوق‌ها هستند. 

رئیس دولت تدبیر و امید افزود: از مردم می‌خواهم فردا فضا را گرم کنیم چون بسیاری از دشمنان و بدخواهان ما در سراسر دنیا مایلند صف‌های انتخابات خلوت باشد. نگذاریم آرزوی آن‌ها تحقق یابد و امیدوارم که بتوانیم انتخاباتی شکوهمند برگزار کنیم و ۲۸ خرداد با زیبایی به عنوان یک ورق زرین دیگر در اوراق تاریخی و تاریخ انقلاب ما ثبت شود و همه به وظیفه خود عمل کنیم.