به گزارش برنا؛ سیدمناف هاشمی، معاون معاون ترافیک شهردار تهران گفت: بیشترین فوتی ها بعد از مدافعان سلامت همکاران ما در اتوبوسرانی، رانندگان تاکسی و راهبران مترو بودند.

او با بیان اینکه ایستگاه مترو شهرک آزمایش با عمق ٢۵ کیلومتری افتتاح شد ، افزود: معماری و نوپردازی خاص و مناسب سازی برای افراد معلول و کم توان در این ایستگاه در دستور قرار گرفته است.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر این ایستگاه ١۴٠ متر طول دارد، گفت:  این ایستگاه تعداد١٠ عدد پله برقی و ۶ آسانسور با سرمایه گذاری ٢٩۴ میلیارد تومان راه اندازی شده است همچنین این ایستگاه ٨ هزار و ٧۵٠ متر زیربنا دارد

او با بیان اینکه ٢١۶ اتوبوس به بهره برداری رسیدهذاست، بیان کرد: ١٣ هزار و ٢٠٠ تاکسی نوسازی  شدند.

معاون معاون ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه در تهران ٣٠٠ راننده تاکسی به دلیل کرونا فوت شدند، گفت: درخواست داریم  واکسیناسیون رانندگان تاکسی با توجه به تولید واکسن داخلی در دستور کار قرار بگیرد.

او با بیان اینکه هزار و ۵٠ واگن در تهران به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: خط مترو  ایستگاه شهرک آزمایش در خط ۶ مترو خط فاصله ایستگاه دانشگاه  تربیت مدرس و شهید ستاری را تکمیل می کند

هاشمی گفت: تهران دارای ١۴٠ ایستگاه مترو است و بعد از افتتاح ایستگاه مترو مرزداران در اردیبهشت ماه این افتتاح خط ۶ مترو را تکمیل تر می کند.