شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جمعه

امام جمعه قیدار:

حضور مردم در صحنه های مختلف از مولفه های مهم حفظ نظام است

حضور مردم در صحنه های مختلف از مولفه های مهم حفظ نظام است

زنجان-امام جمعه قیدار گفت: یکی از مولفه‌های مهم حفظ نظام جمهوری اسلامی، حضور مردم در صحنه‌های مختلف است و همین موضوع این انقلاب را از سایر انقلاب‌ها متمایز کرده است.

حجت الاسلام سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر بر لزوم حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد و گفت: حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وی با بیان اینکه حفظ نظام از سایر واجبات ضروری‌تر است، اظهار کرد: از مؤلفه‌های مهم حفظ نظام جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است و آنچه که این انقلاب را از سایر انقلاب‌ها متمایز کرده حضور مردم در صحنه‌های مختلف بوده است.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه معروف ترین و بهترین جلوه‌های حضور مردم حضور در پای صندوق‌های رأی در انتخابات است، گفت: این بار هم مردم با حضور حماسی خود حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

موسوی با بیان اینکه انتخابات از مهم‌ترین ارکان سرنوشت ساز است، تاکید کرد: مردم ما شرایط را می‌فهمند و اهل درک، بصیرت و فهم هستند و ما در این شرایط به حضور حداکثری مردم نیاز داریم.

وی با بیان اینکه ملت ما همیشه حماسه ساز هستند، ابراز داشت: مردم ما همچنان طبق گذشته پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و با اینکه به لحاظ معیشتی نارضایتی دارند ولی به خاطر حفظ و اصل نظام و خون شهیدان همه مردم در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند.