شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ثبت‌نام#مهلت#بانک#مهلت ثبت نام

شرایط و مهلت ثبت‌نام انتخاب بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۰ + لینک ثبت‌نام

مهلت ثبت نام متقاضیان و تکمیل اطلاعات بانک اطلاعات نخبگان برای شرکت در انتخاب بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۰ حداکثر تا ۳۱ تیر ۱۴۰۰ خواهد بود.

شرایط و مهلت ثبت‌نام انتخاب بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۰ + لینک ثبت‌نام

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، از فعال شدن بانک اطلاعات نخبگان جهت ثبت نام داوطلبان انتخاب بازنشسته برگزیده خبر داد.

محمود مرتضایی فرد، با بیان اینکه داوطلبان می بایست بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری باشند، ملاک انتخاب بازنشسته نمونه را فعالیت های ارزنده و تأثیرگذار در دوران بازنشستگی و بر اساس ۶ محور علوم، آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه، فعالیت های ورزشی و تندرستی و ایثار و فداکاری به صورت مستند برشمرد و گفت: مدارک و مدارج علمی داوطلبان می بایستی معتبر و به تأیید مراجع مربوطه ذی صلاح رسیده باشد.

وی با بیان اینکه ثبت نام مجدد بازنشستگان منتخب همایش های گذشته (۲۵ ذی الحجه) در صورت ارائه آثار و فعالیت های جدید حول محورهای ۶ گانه بعد از تاریخ همایش های مذکور بلامانع است، افزود: ثبت نام و ارائه آثار تنها ازطریق بانک اطلاعات نخبگان بر روی درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی www.sabasrm.ir امکان پذیر است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه داوطلبانی که فقط اطلاعات هویتی و پایه خود را در بانک اطلاعات نخبگان وارد نمایند، از سامانه حذف خواهند شد، ادامه داد: فعالیت در حوزه درمان با تاکید بر موضوع ویروس کرونا و همچنین محیط زیست از امتیاز ویژه ای برخوردار است.

مهلت ثبت نام متقاضیان و تکمیل اطلاعات بانک اطلاعات نخبگان برای شرکت در انتخاب بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۰ حداکثر تا ۳۱ تیر ۱۴۰۰ خواهد بود و داوطلبان می توانند برای ثبت نام و کسب آگاهی بیشتر از شرایط و ضوابط ثبت نام و دریافت راهنمای ثبت نام اینترنتی در بانک اطلاعات نخبگان به صفحه مربوط به این امر در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق (https://www.sabasrm.ir/wp-content/uploads/2021/06/Rahnema-Bank-etelaat-1400.pdf)، کانون های بازنشستگان دستگاه متبوع یا مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان ها مراجعه کنند.