شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصلاح‌طلب#اصلاح طلب

۲ حزب اصلاح‌طلب زیر میز زدند

جبهه اصلاحات

بیانیه‌ موسوم به ائتلاف جمهور که به امضای ۱۴ حزب اصلاح طلب رسیده است، تاکید کرده که در ۲۸ خرداد به همتی رأی می‌دهند اما ۲ حزب اصلاح‌طلب می گویند که زیر بیانیه این ائتلاف را امضا نکردند.

به گزارش مشرق، پس از اینکه نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان (جبهه اصلاحات ایران) طی جلسه‌ای برای حمایت از دو نامزد اصلاح طلب رأی گیری کرد و بی نتیجه ماند، مجوزی به احزاب داده شد که از نامزد مدنظر خود در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنند.

بیانیه‌ موسوم به ائتلاف جمهور که به امضای ۱۴ حزب اصلاح طلب رسیده است، تاکید کرده که در ۲۸ خرداد به همتی رأی می‌دهند و برای موفقیت او تلاش خواهند کرد. یکی از احزابی که ائتلاف جمهور را امضاء کرده حزب مردم‌سالاری است که مصطفی کواکبیان مدت طولانی است که دبیرکلی آن را برعهده دارد.

کواکبیان اما تاکید دارد که حزبش از هیچ نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت نمی‌کند. او طی متنی که در صفحه توئیتر خود نوشته تاکید کرده حزب مردم سالاری هیچ انتخاباتی را تحریم نکرده لذا در انتخابات ۱۴۰۰ هم مردم را به مشارکت برای ایجاد تحول در تعیین سرنوشت خویش فرا می‌خواند و همچنان بر تصمیمات قبلی خویش و جبهه اصلاحات ایران مبنی بر نداشتن نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید داشته و در هیچ ائتلاف جدیدی هم حضور ندارد.

به گزارش فارس؛ حزب جوانان ایران اسلامی نیز از دیگر احزابی است که نام آن در ائتلاف جمهور آمده اما تاکید دارد که از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند.