شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#یمن#غزه#فلسطین

جهاد اسلامی: صهیونیست‌ها جرأت حمله زمینی به غزه را نداشتند


جهاد اسلامی: صهیونیست‌ها جرأت حمله زمینی به غزه را نداشتند

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن قدردانی از ملت یمن گفت که صهیونیست‎‌ها در نبرد اخیر جرأت حمله زمینی به غزه را نداشتند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "زیاد النخاله" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از ملت یمن به دلیل حمایت منحصر به فردشان از مقاومت فلسطین در نبرد "سیف القدس" (شمشیر قدس) قدردانی کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، النخاله در دیدار با هیئت احزاب و شخصیت‌های عربی گفت: از برادرانمان در یمن که با برگزاری راهپیمای‌های بزرگ و بی نظیر از مقاومت فلسطین در جریان نبرد سیف القدس حمایت کردند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: صهیونیست‌ها ضعیف هستند و این ضعف در نبرد سیف القدس کاملا آشکار شد به گونه‌ای که این رژیم با وجود داشتن زرادخانه نظامی به پناهگاه‌ها پناه برد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی در نبرد سیف القدس احساس کرد که کاملا در معرض خطر است و متوجه شد که موشک‌های مقاومت همه مناطق اشغالی را پوشش خواهد داد.

النخاله در ادامه تصریح کرد: اگر دشمن جرات کافی داشت از راه زمین به غزه حمله می کرد اما غزه به لطف مردان و مبارزانش دژی مستحکم در برابر دشمن بود.

وی اظهار داشت: در ابتدای نبرد سیف القدس نیروهای دشمن صهیونیستی در نزدیکی نوار غزه حضور داشتند اما با گذشت ایام مجبور شدند از بیم هدف قرار گرفته شدن 7 کیلومتر عقب نشینی کنند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: امیدواریم  بتوانیم برنامه ای ملی که به ملت فلسطین توان ادامه مقاومت بدهد تدوین کنیم.

النخاله اظهار داشت: امکانات ضعیف مقاومت که به دست نیروها و مهندسان مقاومت در سایه محاصره به دست آمده بود دشمن را خوار و ذلیل کرد.

انتهای پیام/