شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#اصولگرایان#شورای شهر

یک فهرست واحد در انتخابات شورای شهر رای نمی‌آورد/ فکر نمی‌کنم اجماعی در میان اصولگرایان انجام شود

یک فهرست واحد در انتخابات شورای شهر رای نمی‌آورد/ فکر نمی‌کنم اجماعی در میان اصولگرایان انجام شود
رئیس ستاد انتخابات شهر تهران شورای وحدت گفت: بعید می‌دانم میان اصولگرایان اجماع صورت بگیرد و به نظر می‌رسد لیست واحدی از مجموعه‌ای رای نخواهد آورد.

کارگر آنلاین | مرتضی طلایی رئیس ستاد انتخابات شهر تهران شورای وحدت در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ائتلاف برای انتشار لیست مشترک از جبهه اصولگرایان برای شورای شهر تهران، اظهار کرد: شورای وحدت با محوریت جامعه روحانیت مبارز تمام سعی و تلاش خود را انجام داد تا اجماع میان جریان اصولگرایان برقرار شود، اما متاسفانه علیرغم تلاش‌ها این اجماع به ثمر نرسیده است.

طلایی تصریح کرد: فهرست‌های متعدد و متکثری داده شده است که بعید می‌دانم اجماع دیگر صورت بگیرد و به نظر می‌رسد لیست واحدی از مجموعه‌ای رای نخواهد آورد.

رئیس ستاد انتخابات شهر تهران شورای وحدت ادامه داد: امروز روز آخر تبلیغات است و ممکن نیست که آن اجماعی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی رخ داد ایجاد شود چراکه آن موقع تعداد افراد و کنشگران محدود بود؛ اما در شورا‌ها بیش از ۲ هزار نفر کاندیدا داشتیم و تکثر لیست‌های زیادی را شاهد هستیم، فرصتی وجود ندارد که به سمت یک لیست واحد حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه وقتی دو مجموعه با یکدیگر به اجماع برسند و لیست مشترکی داشته باشند اقدام خوب و ارزشمندی است، بیان کرد: شورای وحدت و جامعه مبارز روحانیت این آمادگی را برای اجماع و انتشار لیست واحد دارد.

طلایی با اشاره به صحبت‌های قبلی منوچهر متکی و امیر ابراهیم رسولی مبنی بر انتشار لیست واحد، گفت: نسبت به حرف و عمل را باید ببینیم، شورای وحدت این آمادگی را برای اجماع دارد اگر طرف مقابل قصد اجماع دارد باید عملیاتی شود.

رئیس ستاد انتخابات شهر تهران شورای وحدت خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در این چند ساعت باقی مانده تا پایان تبلیغات بیشتر به دنبال مشارکت حداکثری باشیم و شهروندانی تهرانی در انتخابات شورای شهر مشارکت فعال داشته باشند و در انتخابات ریاست جمهوری یک انتخاب اصلح که از نظر ما حجت الاسلام رئیسی است را داشته باشند.

انتهای پیام/