شهرخبر

حمله عبدالله ویسی به سرمربی خوشه طلایی:

این صحبت‌ها ناشی از بی‌شعوری یک مربی است/ فدراسیون فوتبال این آقا را یکسال محروم کند

عبدالله ویسی سرمربی تیم خیبر خرم آباد که با شکست مقابل هوادار شانس صعود به لیگ برتر را از دست داد نسبت به صحبت‌های وحید بیاتلو سرمربی تیم خوشه طلایی واکنش نشان داد.

این صحبت‌ها ناشی از بی‌شعوری یک مربی است/ فدراسیون فوتبال این آقا را یکسال محروم کند

خبر ورزشی - سرمربی تیم خوشه طلایی در روزی که تیمش دو بر صفر تیم بادران را شکست داد خطاب به خبرنگاران گفت سازمان لیگ و حیدر بهاروند به دنبال این هستند که تیم های بادران و خیبر خرم آباد به لیگ برتر صعود کنند! در حالی که تیم خیبر دیگر شانسی برای صعود ندارد.

عبدالله ویسی نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد و گفت: این صحبت‌ها بی‌انصافی و فرار رو به جلوست. اگر می‌خواستند بادران را بالا بیاورند، دقیقه ۶۰ بازیکن این تیم را اخراج نمی‌کردند. نباید شکست خود را به این مسائل مرتبط کنیم. این مسائل زیبنده فوتبال نیست و بی‌احترامی به فوتبال ایران و مدیران است. می‌گفتند اجازه نمی‌دهند استقلال خوزستان قهرمان شود، اما قهرمان شدیم و کسی جلوی ما را نگرفت. می‌گفتند تاج می‌خواهد سپاهان قهرمان شود، اما این تیم پنج سال قهرمان نشد. می‌گویند مس کرمان به فدراسیون فوتبال کمک کرده و می‌خواهند این تیم را به لیگ برتر بیاورند، اما چند هفته است که در سیر نزولی قرار دارد. چه کسی به این تیم کمک کرد؟ ۹ هفته در ابتدای فصل نبردیم و گل صد درصد سالم ما مقابل استقلال خوزستان سوخت؛ چه کسی به ما کمک کرد؟

وی ادامه داد: فلان تیم در شهر خودش شکست می‌خورد، می‌گوید می‌خواهند خیبر را بالا بیاورند! این صحبت‌ها ناشی از بی‌شعوری و بی‌حرمتی یک مربی به جامعه فوتبال است. حیدر بهاروند که ۱۰ سال است در فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کند، چرا در این ۱۰ سال خیبر را به لیگ برتر نیاورد؟

ویسی اضافه کرد: ما تلاش و هزینه کردیم و مالک باشگاه، چند بازیکن باکیفیت برای ما خرید. سه هفته است که نبرده‌ایم، چرا به ما برد نمی‌دهند؟ این ناشی از بی‌شعوری مربی است و فدراسیون فوتبال باید مربیانی را که تهمت می‌زنند، یک سال محروم کند. مگر این هفته که بُردی (اشاره به برد خوشه طلایی در برابر ملوان در هفته ۲۹ ام لیگ یک با نتیجه دو بر صفر)، کسی جلوی تو را گرفت؟! خانم موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال است، اما تیم او (بادران) بازیکن اخراجی داد و ۲ بر صفر پیروز شدید. چرا بیهوده حرف می‌زنید؟