چاه قدیمی مرد تهرانی را بلعید + عکس

یک مرد میانسال در خیابان شیرازی تهران به درون چاه سقوط کرد و آتش نشانان با انجام عملیات امدادگرانه خود مرد میانسال را از چاه نجات دادند.

مرد در چاه قدیمی در تهران سقوط کرده بود.

به گزارش رکنا، ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز گذشته پس از تماس ساکنان یک منزل مسکونی با سامانه ۱۲۵ و اعلام سقوط یکی از ساکنان به داخل چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۹ به همراه گروه امدادو نجات ۹ را برای امداد رسانی به میدان غیاثی، خیابان شیرازی رهسپار کرد.

 کاووس فرضعلی زاده افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی تهران در خصوص چگونگی وقوع این اتفاق گفت: محل حادثه یک منزل مسکونی ۴طبقه بود که در جریان آن مردی حدوداً ۴۰ ساله به دلیل فروکش کردن ناگهانی کف انباری و باز شدن دهانه چاه، به یک باره زیر پای وی خالی شد و به داخل چاه سقوط کرد و در وضعیت نامناسب و خطرناک قرار گرفت به طوریکه هر آن احتمال می رفت جان این مرد به خطر افتاد.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از انجام اقدامات ایمنی لازم، عملیات خود را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات مورد نیاز، این شخص را به سرعت به بالای چاه انتقال دادند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از خارج کردن مرد از عمق چاه این انباری قدیمی، بی درنگ او را برای انجام معاینات اولیه تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و سپس محل حادثه را ایمن سازی کردند.

گفتنی است علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.