شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#پیام نور#رئیسی

حمایت جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور از رئیسی


حمایت جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور از رئیسی

۱۰۰۰ نفر از اساتید دانشگاه پیام نور در پیامی از حجت الاسلام رئیسی در انتخابات حمایت کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بیش از  1000  نفر از اساتید دانشگاه پیام نور در بیانیه ای از حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيْمِ
ملت فهیم و غیور ایران بار دیگر برای تعیین سرنوشت خود در 28 خرداد 1409 مشتافانه به پای صندوق های رای خواهند رفت.

همه آگاهیم که تقویت حاکمیت ملی، تداوم استقلال و عزت جهانی، ارتقای توانمندی نهادهای تصمیم ساز و اجرایی، بهبود سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، رونق اقتصادی، توجه به عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد همه وابسته به حضور پر رنگ و مشارکت حداکثری در انتخابات است. مشارکتی که رئیس جمهور آینده بتواند با اتکا بر رای و پشتوانه گسترده مردمی، برنامه‌های خود را به منظور بهبود و ارتقا اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جامعه بهتر اجرا نماید. ملت ایران بارها با حضور در صحنه های سیاسی و اجتماعی و به خصوص انتخابات، وحدت و یکپارچگی شکوهمند خود را به نمایش گذاشته‌اند.

 جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور به عنوان گسترده‌ترین دانشگاه دولتی در بدنه آموزش عالی کشور هم‌پای دیگر اقشار جامعه ضمن حضور در انتخابات و دعوت همگان به مشارکت در انتخابات و با احترام به همه نامزدهای حاضر در صحنه رقابت انتخابات ریاست جمهوری، حمایت خود را از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اعلام می‌دارد.

 

 این حمایت بر اساس وظیفه‌ای است که اعضای هیئت علمی جامعه برای روشنگری بر عهده دارند. امید است ملت عزیز همچون گذشته با حضور پرشکوه در پای صندوق‌های رای در انتخابات مشارکت جدی داشته باشند و با رای به آیت‌الله رئیسی موجب اقتدار کشور عزیزمان ایران را فراهم کنیم و بار دیگر وحدت و انسجام خود را به جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام/