شهر خبر

در حوالی محله "ابوذر"رخ داد؛

تخریب خودروهای شهروندان در روز روشن

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از عاملان نزاع دسته جمعی تخریب 6 دستگاه خودرور در حوالی محله "ابوذر" خبر داد.

تخریب خودروهای شهروندان در روز روشن

به گزارش منیبان؛ سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نزاع دسته جمعی بین 2 گروه از ارذل و اوباش سابقه دار در محله ابوذر تهران و متعاقب آن تخریب 6 دستگاه خودرو شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

او افزود: با حضور در محل و پس از اخذ اظهارت از شاهدان عینی و پایش دوربین های مداربسته مشخص شد 2  گروه از اراذل و اوباش سابقه دار با عربده کشی، نزاع و 6 دستگاه خودرور شهروندان را تخریب و  باعث رعب و وحشت در بین اهالی شده که در این بین نیز یکی از آنان به علت شدت جراحات به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بیان کرد :با اقدامان فنی و پلیسی مخفیگاه  یکی از عاملان اصلی این درگیری در حوالی سعادت اباد تهران شناسایی و در صبح روز گذشته پس از  تعقیب و مراقبت چند ساعته متهم در مخفیگاهش دستگیر و به این پلیس انتقال یافت.

این مقام پلیسی  در پایان با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی برای انجام  مراحل قانونی به دادسرا منتقل شد،  خاطر نشان کرد:تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.