شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#سوریه#کمیته امداد

بختیاری: پس از انقلاب در هیچ انتخاباتی به اندازه این دوره شاهد موج تبلیغاتی منفی دشمنان نبوده‌ایم


بختیاری: پس از انقلاب در هیچ انتخاباتی به اندازه این دوره شاهد موج تبلیغاتی منفی دشمنان نبوده‌ایم

رئیس کمیته امداد با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: پس از انقلاب در هیچ انتخاباتی به اندازه این دوره شاهد موج تبلیغاتی منفی دشمنان نبودیم که این به دلیل موفقیت‌های منطقه‌ای کشورمان و محور مقاومت در فلسطین و به ویژه سوریه است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سیدمرتضی بختیاری در نشست «شکوه حداکثری» با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رای در 28 خردادماه لبیک به ندای مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: انتخابات رکن اساسی انقلاب است و امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار این انقلاب هر قدمی که برمی‌داشتند، مردم را در نظر داشتند.

وی بر نقش پر رنگ مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب تأکید کرد و ادامه داد: در چهار دهه گذشته از انقلاب هر جا کشور دچار حادثه یا بحرانی شده است، این مردم بودند که صحنه‌ها را جمع کردند.

رئیس کمیته امداد با تأکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری مهمترین انتخابات در کشور است، تصریح کرد: بیش از 350 شبکه برون‌مرزی به صورت 24 ساعته مشغول بمباران و مایوس کردن مردم برای حضور در پای صندوق هستند اما مردم در روز جمعه نشان خواهند داد که این اخبار منفی در مشارکت آنان تاثیری نخواهد داشت.

بختیاری با بیان اینکه انتخاب خوب دشمن‌شکن است، خاطرنشان کرد: پس از انقلاب در هیچ انتخاباتی به اندازه این دوره شاهد موج تبلیغاتی منفی دشمنان نبودیم که این به دلیل موفقیت‌های منطقه‌ای کشورمان و محور مقاومت در فلسطین و به ویژه سوریه است که شاهد بودیم مردم این کشور با حضور حداکثری بار دیگر اعتماد خود را به جبهه مقاومت نشان دادند.

رئیس کمیته امداد با دعوت از کارکنان نهاد انقلابی کمیته امداد، خانواده‌ها و مردم عزیز ایران اسلامی برای حضور در انتخابات گفت: عزت ما از صندوق رای است و حضور و تشویق دیگران به رای دادن «اهم» است؛ در مرحله بعد انتخاب درست براساس مطالعه و تشخیص اصلح قرار داد که هر کس موظف است با بررسی برنامه‌ها و شناخت از آنان، رای خود را به نامزد مورد نظر ارائه دهد.

انتهای پیام/