شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اقتصاد مقاومتی#دولت#سیاست‌های کلی
انتخابات ۱۴۰۰|

رضایی: در دولت «اقدام و تحول» سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را به قانون تبدیل می‌کنیم

محسن رضایی با بیان اینکه همه نظراتی که می‌گویم بر پایه یک ایده کارشناسی است گفت: من آدم عملیاتی هستم. ما در دولت «اقدام و تحول» سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را به قانون تبدیل و در اجرا به پروژه‌هایی تبدیل می‌کنیم که تحت تاثیر نواسات قرار نگیرد.

خبرگزاری میزان - «محسن رضایی» در برنامه «با نخبگان» حاضر شد و ضمن تشریح برنامه‌های اقتصادی دولت مطبوع خود به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

تیم ما سنجاقی نیست. تیم من با ایده و افکار من آشنا هستند. کشور ما امروز تحت محاصره اقتصادی است و من به همراه تیم خود این مشکلات را حل خواهیم کرد.

من برای مقام نیامدم. از چهل سال پیش وضعیت اقتصادی را پیش بینی کردم. دلیل تغییر رشته من به اقتصاد و حضور من در کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت چیست؟ ۴۰ سال است که درد می‌کشم با آمادگی و دردمندی و دلسوزی کامل برای حل انبوه مشکلات اقتصادی آمده‌ام.
 
طی سال‌های گذشته مرتبط برنامه‌های خود را بروز رسانی می‌کنم. برنامه ما کاملا چکیده و عصاره کارشناسی همراه با دردمندی است.
 
من می‌توانم اقوام مختلف را گردهم بیاورم. همه نظراتی که می‌گویم بر پایه یک ایده کارشناسی است. من آدم عملیاتی هستم. ما در دولت خود سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را به قانون تبدیل و در اجرا به پروژه‌هایی تبدیل می‌کنیم که تحت تاثیر نواسات قرار نگیرد.

نرخ سود بانکی تا قبل از تشکیل بانک خصوصی وضع بهتری داشت.   

بیش از ۱۰ سال است که کشور تبدیل به کارخانه چاپ پول شده است و مردم هزینه این را باید پرداخت کنند.

 

 

تکمیل می‌شود