شهرخبر

نوبخت خطاب به مربیان و بازیکنان تیم ملی: ذهن‌تان را از مسائل مالی خالی کنید


نوبخت خطاب به مربیان و بازیکنان تیم ملی: ذهن‌تان را از مسائل مالی خالی کنید

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: به مراسم تجلیل از تیم ملی فوتبال ایران آمدم تا ذهن اعضای این تیم از مسائل مالی خالی کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت در مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی فوتبال ایران، گفت: شب گذشته دربازی با عراق کار ارزنده و ماندگاری توسط تیم ملی رقم خورد. همه نفس‌ها در سینه حبس بود و خداراشکر اتفاق خوبی حاصل شد. اتفاقاتی که بر سر میزبانی رخ داد، مشخص بود. آنها تا آخرین روز تلاش کردند ولی کار شما به خوبی پیش رفت.

وی عنوان کرد: اگر زحمت‌‌ها و رنج‌های بازیکنان و کادر فنی نبود و اگر مدیریت فدراسیون و وزارت ورزش وظایف‌شان را به درستی انجام نمی‌دادند قطعا کار انجام نمی‌شد. آنچه انجام شد شرط لازم بود و شرط کافی هنوز باقی است. به وزیر ورزش گفتم که من به این مراسم نمی‌آیم که بچه‌ها زودتر استراحت کنند ولی برای یک موضوع گفتم باید بیایم که ذهن شما را از مسائل مالی خالی کنم. این وظیفه ماست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: از همین الان و بعد از اتمام برنامه با سلطانی‌فر و عزیزی خادم صحبت می‌کنیم تا برای تیم ملی تا انتهای بازی‌ها تدارک ببینیم و پشتیبانی را ادامه دهیم. از همین الان عزیزی خادم و کادر فنی تیم ملی ذهن‌شان را روی مسائل مالی نگذارند و بازیکنان روی موفقیت تمرکز کنند.

 

انتهای پیام/