شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#افزایش قیمت
رصد بازار خودروهای داخلی؛

حرکت خانواده کوییک در جاده افزایش قیمت + جدول

کدخبر: 419581
اقتصادنیوز : اقتصادنیوز: بازار پرطرفدارهای سایپا امروز با چه قیمتی بسته شدند؟ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرطرفدار سایپا «کوییک معمولی» و «کوییک R» در بازار امروز 26 خردادماه رشدی یک میلیون تومانی داشته اند.

به گزارش اقتصادنیوز رشد قیمت «کوییک معمولی» و «کوییک R» در حالی امروز ثبت شده که سایر محصولات سایپا امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. رشد قیمت برخی از محصولات سایپا در بازار در حالی رقم خورده که به گفته فعالان بازار با توجه به نزدیک شدن   زمان انتخابات ریاست جمهوری در بازار معامله ای صورت نمی گیرد و  قیمت ها تنها از سوی عرضه کنندگان اعلام می شود و خریداری در بازار نیست.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که  امروز و با افزایش یک میلیونی خانواده کوییک در بازار قیمت «کوییک معمولی» به 153 میلیون تومان و «کوییکR» نیز 159 میلیون تومان رسید.

برخلاف خانواده کوییک خانواده تیبا امروز روز آرامی را پشت سرگذاشتند و «تیباصندوقدار» با قیمت 129میلیون تومان در بازار عرضه شد و مدل هاچ بک این خودرو «تیبا2» معمولی نیز بدون تغییر در بازار 136 میلیون تومان قیمت رقم خورد. «ساینا» نیز امروز در بازار بدون تغییر با قیمت 146میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

سایپا 26