شهر خبر

دستگیری "تریاک فروشان" محله شوش

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند توزیع و فروش مواد افیونی در محله شوش تهران و کشف بیش از 38 کیلو تریاک و حشیش خبر داد .

دستگیری "تریاک فروشان" محله شوش

به گزارش منیبان؛ سرهنگ حسین باباپور، جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه 2 تن از فروشندگان مواد مخدر در محله  شوش پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

او در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه ی متهمان مشخص شد ، مواد فروشان با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیری مواد افیونی تهیه و پس انتقال آن به  مخفیگاهشان  در محله شوش تهران به توزیع و خرده فروشی مواد مخدر می پردازند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی عملیات دستگیری سوداگران مرگ را آغاز کردند.

سرهنگ باباپور بیان کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به مخفیگاه متهمان ورود کرده و ضمن دستگیری آنان در بازرسی از محل 38کیلوتریاک و حشیش به همراه آلات و ادوات مصرف و فروش شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد : متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای  سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.