شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سهام عدالت

ارزش سهام عدالت بازهم ریخت

در این گزارش به ارزش روز سهام عدالت در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.

بورس ارزش سهام عدالت بازهم ریخت

شاخص بورس امروز با نزول بیش از ۲ هزار واحدی روبه‌رو شد و سبب کاهش ارزش سهام عدالت شد. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با رشد منفی ۰.۳ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان رسید که بیش از ۲۶ هزار تومان کاهش داشته است.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان رسید.

پایان تلخ بورس در هفته سرنوشت ساز + نمادهای اثرگذار

​شاخص کل بورس در روز چهارشنبه ۲۶ خرداد و در پایان معاملات هفته منتهی به سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با نزول ۲ هزار و ۴۵۸ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۶۶۹ واحد رسید.

شاخص هم وزن امروز نیز همانند شاخص کل رشد منفی داشت و با ۲ هزار ۷۸۶ واحد عدد ۳۷۰ هزار و ۵۸۵ واحد را نشان داد.

    به گزارش گسترش نیوز ارزش معاملات نیز ۳۴ هزار و ۱۵۲ میلیارد شد.

    در معاملات امروز نمادهای " فملی "، " فارس " و " شستا " به ترتیب با ۸۱۱، ۷۵۳ و ۵۰۸ واحد بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند و نمادهای " نوری " و " کگل " با ۷۲۱ و ۶۹۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کرد.

    پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز " غکورش "، " ولکار " و " شپنا " بودند.

    در معاملات بورس امروز این ۷ نماد برترین تقاضا را داشتند نوری، ولکار، پترول، شبریز، سیتا، کمند و کدما و نمادهای خزر، سنیر، غدام، ثنوسا، غنوش، کساوه و بکاب ۷ نماد با برترین عرضه در بورس امروز بودند.

    ضمن اینکه نمادهای فرآور، نوری، وساپا، سیمرغ، پترول، کفپارس و ولکار بیشترین افزایش قیمت در بورس امروز را داشتند و بیشترین کاهش قیمت را پدرخش، قصفها، قمرو، چفیبر، دامین، سقاین و کسعدی در پایان معاملات ثبت کردند.

    نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز