شهر خبر

هخامنش: بعد از جدایی از تراکتور دوست داشتم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم/ امیدوارم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشم


هخامنش: بعد از جدایی از تراکتور دوست داشتم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم/ امیدوارم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشم

مدافع ایرانی تیم فوتبال راچابوری تایلند ابراز امیدواری کرد در فوتبال این کشور نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشد.

وفا هخامنش مدافع ایرانی تیم فوتبال راچابوری تایلند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط این روزهای تیمش گفت: ما تمرینات خوبی را پشت سر‌ می‌گذاریم و خودمان را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق می‌کنیم. خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و باشگاه راچابوری امکانات بسیار خوبی دارد. لیگ قهرمانان از تاریخ 22 ژوئن شروع می‌شود و ما آماده هستیم تا خودمان را در این مسابقات محک بزنیم. لیگ تایلند هم دو سه هفته بعد از اتمام این مسابقات آغاز خواهد شد و در لیگ هم تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: راچابوری یک تیم تازه تأسیس است که کارش را از لیگ دو شروع کرد. این تیم سپس به لیگ یک آمد و سرانجام به لیگ برتر رسید و در لیگ برتر هم قهرمان شد. مدیران تیم سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده‌اند و شرایط راچابوری مثل یک تیم ایرانی نیست که یک فرد پولدار بخواهد یکی دو سال هزینه و سپس تیم را رها کند. تیم ما تمام امکانات لازم را دارد و حتی ورزشگاه اختصاصی هم داریم.

 

هخامنش خاطر نشان کرد: در تیم ما بازیکنانی حضور دارند که سابقه بازی در لیگ برتر فرانسه و عربستان را دارند. در تیم ما چند ملی‌پوش باکیفیت نیز بازی می‌کنند. ما در لیگ قهرمانان با ناگویای ژاپن، نماینده مالزی و یک تیم کره‌ای هم‌گروه هستیم و میزبانی بازی‌ها برعهده تیم ماست. این نشان می‌دهد که باشگاه راچابوری دنبال رقم زدن اتفاقاتی مثبت است.

وی در مورد اینکه آیا از انتخاب راچابوری راضی است یا نه، اظهار داشت: من دوست داشتم بعد از جدایی از تراکتور در تیمی باشم که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و از این انتخاب راضی هستم. از طرفی دوست داشتم یک چالش جدیدی را تجربه کنم. من اولین یا آخرین بازیکن ایرانی نخواهم بود که در تایلند فوتبال بازی کرده است ولی امیدوارم که بتوانم از اعتبار فوتبال ایران در تایلند دفاع کنم و عملکردم طوری باشد که تعداد بازیکنان ایرانی در تایلند بیشتر شود.

انتهای پیام/