شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#حماس

فوزی برهوم:

مواضع مقاومت موجب شکست صهیونیست‌ها در راهپیمایی پرچم شد

مواضع مقاومت موجب شکست صهیونیست‌ها در راهپیمایی پرچم شد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: مواضع مقاومت فلسطین موجب شد تا صهیونیستها در برگزاری راهپیمایی پرچم به گونه ای که برنامه ریزی شده بود، شکست بخورند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس در سخنانی تأکید کرد: مواضع مقاومت در برابر راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در قدس اشغالی شجاعانه بود.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس یادآور شد: مواضع مقاومت باعث شد تا راهپیمایی پرچم با شکست مواجه شود. گروه‌های مقاومت فلسطین، صهیونیست‌ها را مجبور به تغییر مسیر برگزاری راهپیمایی پرچم کردند.

برهوم همچنین افزود: شکست راهپیمایی پرچم نشان داد که پس از نبرد شمشیر قدس قواعد جدیدی شکل گرفته است و معادله نبرد با دشمن صهیونیستی به کلی دستخوش تغییر و تحول شده است.

پیشتر، گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند: واقعیت آن است که رژیم صهیونیستی از مقاومت فلسطین هراس دارد. راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در قدس اشغالی با شکست مواجه شد. حضور ملت فلسطین در صحنه نبرد، این پیروزی را خلق کرد.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در ادامه تأکید کردند: تغییر مسیر راهپیمایی صهیونیست‌ها دلیل روشنی بر تغییراتی است که نبرد «شمشیر قدس» و انتفاضه ملت انقلابی فلسطین در ذهن صهیونیست‌ها ایجاد کرده است.

در بیانیه گروه‌های مذکور همچنین آمده است: شمشیر قدس، معادله نبرد را تغییر داده است و نوعی بازدارندگی در برابر صهیونیست‌ها به وجود آورده است. این مقاومت بود که موجب شد صهیونیست‌ها نتوانند آنگونه که می‌خواهند، راهپیمایی پرچم را برگزار کنند.