شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#حماس

سخنگوی جنبش حماس:

هدف از تجاوز به غزه سرپوش گذاشتن بر شکست راهپیمایی پرچم بود

هدف از تجاوز به غزه سرپوش گذاشتن بر شکست راهپیمایی پرچم بود

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی گفت: هدف از تجاوز به غزه سرپوش گذاشتن بر شکست راهپیمایی پرچم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به تجاوز بامدادی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوارغزه واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به غزه تلاشی از پیش شکست خورده برای متوقف ساختن اعلام همبستگی مقاومت فلسطین با اهالی قدس بود.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: سران رژیم صهیونیستی از رهگذر بمباران غزه تلاش کردند بر شکست خود در برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی سرپوش بگذارند.

حازم قاسم در ادامه تأکید کرده است: ملت و مقاومت فلسطین همچنان به گزینه مقاومت مسلحانه برای رویارویی با دشمن صهیونیستی پایبند هستند. تا زمانی که اشغالگران از اراضی فلسطین بیرون نرفتند، فلسطینیان به دفاع از حقوق خود ادامه می‌دهند.

بامداد امروز چهارشنبه منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک پایگاه مقاومت در نوارغزه خبر دادند. بر این اساس، جنگنده‌های صهیونیست بامداد چهارشنبه یک پایگاه گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در خان یونس واقع در جنوب نوارغزه هدف قرار دادند.

منابع خبری گزارش دادند که یک پایگاه آموزش القسام ابتدا توسط پهپاد شناسایی و سپس توسط جنگنده‌های صهیونیست مورد حمله واقع شده است. این در حالی است که برخی منابع فلسطینی از سلسله حملات جنگنده‌های صهیونیست به مناطق مختلف در نوارغزه خبر دادند.