شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#عراق#ارتش عراق

در استان الأنبار؛

ارتش عراق تعدادی از تونل‌های متعلق به تکفیریها را کشف و تخریب کرد

ارتش عراق تعدادی از تونل‌های متعلق به تکفیریها را کشف و تخریب کرد

نظامیان ارتش عراق طی عملیاتی در استان «الأنبار» موفق شدند تعدادی از تونل های متعلق به تروریستهای تکفیری را کشف و آنها را تخریب کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای عراقی به تازگی عملیات جدیدی را در استان الانبار ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش عراق مواضع تروریست‌های تکفیری در محور جنوبی الانبار را هدف قرار دادند. در جریان این عملیات، نیروهای ارتش عراق تعدادی از تونل‌های متعلق به تکفیریها را کشف و آنها را تخریب کردند.

نیروهای عراقی در جریان عملیات مذکور همچنین یک خودروی بمب گذاری شده را کشف کردند. تکفیریها قصد داشتند این خودرو را در مکان‌های تجمع غیرنظامیان در الانبار منفجر سازند.

پیش از این نیز، نیروهای ارتش عراق عملیاتی را در استان نینوا علیه بقایای عناصر تکفیری داعش انجام دادند. «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که به دنبال این عملیات ۱۲ عنصر تکفیری شناسایی و بازداشت شدند.

گفتنی است، به تازگی تحرکات بقایای تکفیری‌ها در عراق تشدید شده است. این درحالی است که از مدتها پیش گزارش‌هایی مبنی بر تلاش ایالات متحده آمریکا برای احیای داعش در عراق منتشر شده است.