به گزارش برنا، علیرضا نجاتی، فرنگی کار وزن 60 کیلوگرم و ملی پوش اعزامی کشورمان به بازی های المپیک توکیو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب عنوان کرد: تمرینات خوبی را در اردوهای تیم های ملی پشت سر گذاشته ام و سعی کردم تمامی حواشی و مسائل بیرون اردو را از ذهنم دور کنم و تمام فکر و خواسته ام کسب یک مدال خوشرنگ در المپیک است.

او افزود: کادر فنی تمام نکات لازم را به ما گوشزد می کند و خوشحالم که محمد بنا بعنوان سرمربی در تیم ملی حضور دارد و امیدوارم که با هدایت این مرد بزرگ بتوانم در المپیک به نهایت موفقیت دست یابم.

نجاتی درمورد روند تمرینات اردویی تصریح کرد: در حال حاضر تمرینات پرفشار را پشت سر می گذاریم، ضمن اینکه فیلم حریفان را با حضور کادر فنی آنالیز می کنیم و به دنبال رفع نواقص و ضعف ها و شناخت هرچه بیشتر از سایر حریفان هستم.

او با اشاره به برگزاری تمرینات در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده اظهار داشت: بسیار خوشحالم که کشتی دارای امکانات فوق العاده ای شد، البته خانه کشتی شهید ابراهیم هادی نیز امکانات خوبی دارد اما اینکه تمرینات ما یک نواخت نمی شود و می توانیم از محیطی بزرگتر و با امکانات بیشتر برای تمرینات خود استفاده کنیم، یک حسن است.

دارنده مدال برنز جهان درمورد روند آماده سازی خود گفت: یازده اردو را تاکنون پشت سر گذاشته ایم و با صلاحدید کادر فنی به تورنمنت بین المللی اوکراین اعزام و موفق به کسب مدال طلا شدم. به نظرم حضور در این میدان کمک خوبی به من کرد که از لحاظ رقابتی با حریفان خارجی هم دور از میادین نباشم.

نجاتی افزود: خوشبختانه آرامش خوبی حکم فرماست و تمرینات به نحوه مطلوبی در حال برگزاری است و از نظر وزنی نیز مشکل خاصی ندارم. به امید خدا در این 40 روز باقی مانده تا المپیک نیز تمام تلاش خود را می کنم که به حداکثر آمادگی برسم و امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز، بتوانم با کسب مدال از این آوردگاه مهم دل آن ها را شادم کنم و برای کشورم افتخارآفرین باشم.