محمدرضا دامغانی، مربی والیبال  درباره عملکرد تیم‌ملی در رقابت‌های لیگ‌ملت‌های والیبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار کرد: پیش از اینکه من بگویم، بارها گفته شده که برد و باخت در این مسابقات اهمیتی ندارد. قرار است که لیگ‌ملت‌ها مسیری باشد برای رساندن تیمی هماهنگ و آماده برای المپیک بنابراین اگر نگاه‌ همه الان به والیبال این باشد نقدها نیز کم خواهد شد. روز گذشته بازی را به استرالیا واگذار کردیم این باخت برای آلکنو حسن زیادی داشت همانطور که اگر برنده می‌شدیم هم خالی از عیب نمی‌شد. هر چند از ترکیبی که دیدیم مشخص بود آلکنو دوست دارد این بازی را ببریم ولی تیم در هر صورت تحت تاثیر دو باخت قبلی بود که در نتیجه این بازی‌هم تاثیر گذاشت.

او اضافه کرد: به نظرم لیگ ملت‌ها تا اینجا سرشار از دانش و تجربه شد برای آلکنو و کل تیم، متاسفانه در روزهای اخیر نقد‌های غیر منصفانه‌ای به برخی بازیکنان شد. همیشه گفته‌ام الان هم می‌گویم عبادی‌پور جزو بهترین‌های والیبال است. این نگاه به بازیکنان و نقدهای غلط به هیچ عنوان درست و حرفه‌ای نیست. 

دامغانی افزود: خوبی این بازی‌ها این است که  آلکنو حاشیه امنیت را همه بازیکنان برای المپیک گرفته است. جز سعید معروف و محمد موسوی حضور هیچ بازیکنی در توکیو قطعی نیست. 

این کارشناس والیبال در پایان خاطر نشان کرد: الان جای نقد نیست و باید حامی تیم باشیم. این‌روزها کسانی آلکنو را نقد می‌کنند که در اندازه این مربی نیستند. منصف باشیم اکثر بازیکنان مانند عبادی‌پور و موسوی ۸ ماه در اروپا درگیر لیگ بودند و خستگی کاملا در آنها پیداست. الان بعد از لیگ ملت‌ها نقش بدنساز تیم مهم است تا بازیکنان را آماده کند. تقریبا ۶۰،۷۰ درصد آماده‌ایم ولی المپیک با همه مسابقات متفاوت است امیدوارم نمایش خوبی را در مسابقات المپیک داشته باشیم.