شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#یزد

گردشگری در آینده به عنوان اولویت دنبال خواهد شد

ایسنا/ براساس سخنان استاندار یزد و آخرین خبرهای واصله، گردشگری در آینده به عنوان اولویت دنبال خواهد شد.

محمد علی طالبی در پاسخ به این سئوال که انتظار شما از دولت آینده در حوزه گردشگری چیست؟، اظهار می کند: انتظاری که از دولت آینده داریم این است که یزد به عنوان یکی از قطبهای گردشگری کشور چه در بعد داخلی و چه در بعد خارجی مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه می کند: در عین حال، زمینه های حضور گردشگران در استان یزد تسهیل و حمایت های لازم برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان نیز فراهم شود و از ظرفیت های استان خصوصا در همه شهرستان ها نیز به نحو احسن استفاده شود.

استاندار در ادامه با بیان اینکه امروز موضوع گردشگری به موضوعی عام تبدیل شده، می گوید: شاید در گذشته شاهد اختلاف نظرهایی در مورد گردشگری بوی‍ژه وجود گروه های موافق و مخالف در این خصوص بودیم یا در خصوص اولویت برای سرمایه گذاری در این بخش دو قطب موافق و مخالف یا اولویت اول و چندم وجود داشت، اما اکنون به یک گفتمان عمومی تبدیل شده است.

وی تصریح می کند: اینکه همه گروه ها و افراد در حوزه های مختلف به اهمیت و جایگاه گردشگری واقف شده اند، از اتفاقات خوبی است که طی چند سال اخیر با اهتمام دولت به گردشگری رقم خورده و تردید ندارم که همه دولت هایی که امکان روی کارآمدنشان وجود دارد، موضوع گردشگری را به عنوان اولویت دنبال می کنند.

گردشگری در آینده به عنوان اولویت دنبال خواهد شد