شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تحریم

امروز کشور گرفتار تحریم و خودتحریمی شده است

زنجان-جانشین ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت: امروز کشور گرفتار تحریم و خودتحریمی شده و گرفتار فقر شده است و در این شرایط باید به‌دنبال برنامه برای رفع این مشکلات باشیم.

امروز کشور گرفتار تحریم و خودتحریمی شده است

علی امیری شامگاه سه شنبه در جمع مردم زنجان گفت: برنامه محسن رضایی تدوین برنامه‌های مشخص در حوزه زنان، آموزش عالی، فرهنگ است وامروز دستگاه‌های مختلفی متولی فرهنگی هستند اما چه اتفاقی رخ داده است.

وی با بیان اینکه سوال من این است که فرزندان این آقایان در خارج از کشور و خودشان در داخل کشور چه غلطی می‌کنند، اظهار کرد: چرا این افراد به هرجایی سفر می‌کنند، اما یک کارمند نمی‌تواند سالیانه به یک مسافرت برود و چرا امروز هرچه سرمایه‌دار و بدنام است، پشت سر شما هستند.

جانشین ستاد انتخاباتی محسن رضایی با بیان اینکه کسی که ادعای توجه به زنان دارد بگوید به کدام زن سرپرست خانوار توجه شده است، گفت: به کدام زن بی سرپرست کمک کرده است.

امیری با بیان اینکه انتخاب حق ماست و تکلیف ما انتخاب خوب و انسان صالح و شایسته است، تصریح کرد: اولین وظیفه ما این است که بیاییم پای صندوق‌های رای و سبد آرا را برای استحکام نظام جمهوری اسلامی پر کنیم و همه هفت کاندیدا برای ما عزیز و محترم هستند، اما باید فرد اصلح و مورد تایید ولایت را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه محسن رضایی فردی اقتصاد دان است و علم اقتصاد را می‌داند، ابراز داشت: وی یک فرد کارآزموده و کاردان است و در اوج فرماندهی سپاه در جنگ از همه اقشار استفاده کرد.

اکیری افزود: امروز کشور گرفتار تحریم و خودتحریمی شده و گرفتار فقر شده است و در این شرایط باید به‌دنبال برنامه برای رفع این مشکلات باشیم که محسن رضایی در همه حوزه‌ها برنامه مدون داشته و قطعاً با همدلی عملیاتی خواهد شد.

جانشین ستاد انتخاباتی محسن رضایی با بیان اینکه محسن رضایی برنامه‌های دولت در سه دوره را تدوین کرده و به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده است، گفت: جوان ایرانی باید حق تحصیل و شغل مناسب داشته باشد و طرح محسن رضایی برای این قشر پرداخت حقوق در ایام تحصیل و ارایه بیمه بیماری تا زمان اشتغال فارغ‌التحصیلان است.

امیری با بیان اینکه معتقدیم جوان ایرانی شایسته بهترین‌هاست و نباید فرد تحصیل‌کرده به‌خاطر نبود شغل و مشکلات پیرامون آن آواره کشورهای غربی شود، افزود: امروز شاهد این هستیم که همه ثروت و امکانات در پایتخت متمرکز است و توجهی به این موضوع نیست و شب پرداخت یارانه شب ظلمت برای دولت است.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب باید بدانیم چه کسی فرد اصلح است، افزود: چه کسی باید جواب مشکلات موجود در کشور را بدهد؟ محسن رضایی برنامه یارانه ۴۵۰ هزار تومانی را در شرایطی مطرح کرده است که با قطع رانت و امضای طلایی قطع بسیاری از منابع تأمین خواهند شد.

جانشین ستاد انتخاباتی محسن رضایی متذکر شد: شرایط به‌گونه‌ای در کشور پیش رفته که جوان برومند امروز شرمنده است. چرا فرزندان ما نمی‌توانند ازدواج کنند، ما که خود را به کدخدا گره زدیم چه کردیم و کدام پیشرفت را داشتیم.

امیری با بیان اینکه محسن رضایی برنامه فراجناحی داشته و در همه حوزه‌ها برنامه تدوین شده دارد، افزود: وی به دنبال این است که با واگذاری مدیریت مناطق به خود استان‌ها شرایط را برای بهره‌مندی مردم از منابع استانی خود فراهم کند و در این رابطه برنامه کاملاً مدونی در اختیار دارد و شاهد آن هستیم منابع در مرکز هزینه شده و استان‌ها از داشته‌های خود برای توسعه بی‌بهره هستند.

جانشین ستاد انتخاباتی محسن رضایی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های محسن رضایی توجه به زنان خانه‌دار است و چرا امروز خرید یک چادر برای زن ایرانی مشکل شده است و پول یک چادر با ۱۰ مانتو که برای جامعه و استحکام خانواده مشکل‌ساز است.

امیری با بیان اینکه همه طرح‌های محسن رضایی کارشناسی شده و اگر محسن رضایی یارانه ۴۵۰ هزار تومانی را مطرح کرده برای آن برنامه دارد و چرا یک کارمند پس از ۳۰ نباید یک خانه داشته باشد.

وی با بیان اینکه همان جوانان برومندی که توانستند کشور ما را از چنگال بعثی‌ها نجات دهند، امروز هم توان دارند که کشور را نجات دهند، افزود: امروز کارگران به خاطر افت صنعت و تعطیلی آن خانه‌نشین شده‌اند، بنادر تعطیل است.

 

منبع: مهر