شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات

با شرکت در «انتخابات» یک ملت بودنمان را اثبات کنیم+ فیلم


با شرکت در «انتخابات» یک ملت بودنمان را اثبات کنیم+ فیلم

محمدمهدی سیار با تأکید بر اهمیت حضور در انتخابات گفت: با هم بودنمان، یک ملت بودنمان و حق داشتنمان را با این انتخاب اثبات کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ کشور در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر همدلی و مشارکت هم‌وطنان در این انتخاب سرنوشت‌ساز تأکید کردند و با انتشار آثار خود، از مردم برای شرکت در این دوره دعوت به عمل آوردند.

محمدمهدی سیار، از شاعران شناخته شده کشور، با اشاره به اهمیت شرکت در این روداد سرنوشت‌ساز گفت: من قولی به شما می‌دهم، نه در 100 روز، نه در یک سال، نه در چهار سال و هشت سال، همه مشکلات ایران و جهان حل شدنی نیست، اما من و هم‌وطنانم در یک حرکت جمعی یک انتخاب می‌کنیم، حداقل یک مشکل حل شده است و آن این است که با هم بودنمان، یک ملت بودنمان و حق داشتنمان را اثبات کرده‌ایم.

او با طرح این پرسش که چه کسی می‌گوید مردم اشتباه انتخاب کرده‌اند، ادامه داد: مهم این است که مردم انتخاب کرده‌اند. اگر این انتخاب نبود و اگر قرار نبود هر چهار سال یک‌بار این انتخاب رخ دهد، حتی آنهایی که فکر می‌کردند که حرف حق و درستی دارند، خود را ملزم به گفت‌وگو با مردم نمی‌دانستند.

سیار در ادامه به خوانش شعری از خود پرداخت که پیش از این با صدای محمد معتمدی منتشر شده است:

خوشا تماشای صبح فردا
خوشا بهارت شکوفه‌زارا
خوشا هر آنکس که دوست دارد
نفس کشیدن در این هوا را
به سایه‌سارت
جان ایران...

 

 

شعر , محمدمهدی سیار ,

انتهای پیام/