شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آزمون#تیم ملی#تیم ملی ایران

رمزگشایی از شادی گل خاص سردار/ آزمون چه پیامی ارسال کرد؟

مهاجم تیم ملی ایران بعد از زدن گل سه امتیازی خود به عراق، به پرچم و لوگوی روی پیراهن تیم ملی ایران اشاره کرد.

رمزگشایی از شادی گل خاص سردار/ آزمون چه پیامی ارسال کرد؟

خبرورزشی - دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق با پیروزی یک بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ خاتمه یافت. بازیکنان عراق در صحنه‌های مختلف نسبت به قضاوت داور بازی اعتراض داشتند و سعی کردند بازی را از شرایط عادی و آرام خود خارج کنند. بازیکنان این تیم بارها در برای شروع درگیری پیش قدم شدند و سعی داشتند به این شکل بازی را وارد تنش کنند.

جلال حسن دروازه‌بان عراق از نیمه نخست این دیدار اقدام به وقت کشی کرد. داور در دقیقه ۲۲ به این دروازه‌بان بابت اتلاف وقت بازی تذکر داد.

سردار آزمون بعد از گلزنی و انجام شادی دستش را به نشانه شکر خداوند بالا برد و به پرچم ایران روی پیراهن اشاره کرد و پیامی را به رقیب عراقی ارسال کرد. او در بازی با بحرین هم اینچنین خوشحالی کرد و گفت که هدفش از این خوشحالی، انتقام از رقیب به خاطر اتفاقات بازی رفت بود.

پس از گلزنی ایران، بازیکنان عراق همچنان در تلاش برای شروع درگیری و جریمه شدن تیم ملی از سوی داور بودند که احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی به سرعت خود را به صحنه‌ها مختلف می‌رساند و اجازه ورود ملی‌پوشان به درگیری را نمی‌داد.

برخلاف تنش موجود در بازی از سوی عراقی، سردار آزمون بعد از سوت پایان نیمه نخست، به خوش و بش با مهاجم تیم ملی عراق پرداخت و با خنده، موضوعی را به این بازیکن گفت.

فرصت سوزی سردار آزمون و از دست دادن پاس گل مهدی طارمی، آه و حسرت هر دو بازیکن تیم ملی را به دنبال داشت و هر دو به نشانه تاسف، با دست، صورت خود را پنهان کرده بودند.

مهدی طارمی، مهاجم ایران در غیبت حاج‌صفی و جهانبخش، برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در اختیار گرفت و به بازو بست.