شهر خبر

شش ایده کاری که زنان را پولدار می کند

امروزه زنان نقش بسیار مهمی را در اقتصاد دنیا و خانواده ایفا می کنند. میزان زنان موفق و شاغل از گذشته تا به امروز در زمینه های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است. در این مطلب 6 کار پردرآمد برای زنان را معرفی خواهیم کرد.

شش ایده کاری که زنان را پولدار می کند

به گزارش منیبان، امروزه زنان نقش بسیار مهمی را در اقتصاد دنیا و خانواده ایفا می کنند. میزان زنان موفق و شاغل از گذشته تا به امروز در زمینه های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است. در این مطلب 6 کار پردرآمد برای زنان را معرفی خواهیم کرد.

شاید بنظر برسد زنان به علت نقش مهمی که در کانون خانواده دارند نمی توانند در اقتصاد و مشاغل نقشی داشته باشند در صورتی که برخی مشاغل کاملا متناسب با شرایط خانم ها است و از برطرفی برخی از آنان نیز بسیار قدرتمند در خانواده و شغل خود ظهور می کنند.

در این مطلب مشاغلی را به شما معرفی خواهیم کرد جز دسته ای از مشاغل هستند که وابسته به دنیای امروز ظهور پیدا کرده اند و کاملا نو و جدید هستند و با افزایش اندک اطلاعات در این زمینه ها می توانید فعالیت خود را شروع کنید و به درآمدی صعودی برسید.

1. بیوتی بلاگر

داشتن اندکی اعتماد بنفس و تجربه یک آرایشگری حرفه ای و همچنین به روز کردن اطلاعات درباره دنیای مد و فشن و زیبایی می تواند شما را به یک فشن بلاگر معروف تبدیل کند. یکی از پر درآمد ترین حوزه های کاری برای خانم ها بیوتی بلاگر و فروش لوازم آرایش است.

2. آموزش ویترای

اگر به دنیای هنر و رنگ ها علاقه داشته باشید و حتی تجربه قبلی نیز از نقاشی داشته باشید نقاشی روی شیشه یکی از هنرهای بسیار جذاب است که آموزش آن می تواند در آمد فوق العاده ای برای شما داشته باشد.

3. فینگر فود

شما با تهیه مواد اولیه و گرفتن سفارش می توانید برای مهمانی ها فینگر فود تهیه کنید. داشتن اندکی ذوف در تزئین و ایده برای طراحی غذا و همچنین یک دستپخت عالی می تواند پول زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

4. آموزش رزین

اگر در فضای مجازی حضور داشته باشید احتمالا با حجم بالایی از کارهای هنری رزین رو به رو شده اید. این هنر آمیزه ای از چوب و رزین است که اثرهای هنری خارق العاده ای را می توانید خلق کنید که درامد بینظیری نیز دارد.

 

5. شمع های تزئینی

تنها داشتن ذوق و علاقه به نور و اشیائ می تواند ایده های فوق العاده را به شما بدهد تا شمع های دست ساز و با ارزشی را تولید کنید. ساخت و تولید شمع های فانتری و تزئینی از کارهای پرطرفدار و پردرآمد است.

6. ادمین سایت و اینستاگرام

اگر زمان زیادی از روز خود را در فضای مجازی می گذرانید می توانید از این فرص استفاده کنید و به عنوان ادمین اینستاگرام و سایت فعالیت کنید.